۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۳۴۱۰۱
امانی:

بهره برداری شخصی از بیت المال، باعث بی اعتمادی مردم می شود

دبیر اجرایی حزب موتلفه اسلامی گفت: بهره‌برداری برخی کاندیداهای انتخاباتی از امکانات عمومی و دولتی درجهت تبلیغات خود، باعث بی‌اعتمادی و دلسردی مردم از نظام خود می شود.
بهره برداری شخصی از بیت المال، باعث بی اعتمادی مردم می شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدعلی امانی دبیر اجرایی حزب موتلفه اسلامی با انتقاد از رویه برخی کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری در سواستفاده از اموال دولتی و عمومی در عرصه انتخابات اظهار کرد: متاسفانه طی روزهای اخیر برخی کاندیداهای انتخابات ریاست‌ جمهوری با استفاده از اموال دولتی و عمومی و همچنین بهره برداری از ظرفیت‌ رسانه‌های ارگان تحت مدیریت‌شان برای انتخابات ثبت‌نام و نسبت به انعکاس آن اقدام کردند.

وی بهره‌بردای از بیت‌المال در راستای منافع شخصی و سیاسی را خلاف محکمات انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: اینگونه اقدامات و رفتارها از سوی برخی سیاسیون باعث بی‌اعتمادی مردم از نظام شده و چهره مسئولین خدوم جمهوری اسلامی را در سطح جامعه مخدوش خواهد کرد.

امانی تصریح کرد: حزب موتلفه اسلامی با افتخار و قاطعیت اعلام می‌کند، برخلاف برخی نامزدها که از امکانات دولت و رسانه رسمی آن برای تبلیغ خود استفاده می کنند، از هیچگونه امکانات دولتی و عمومی برای تبلیغ نامزد خود استفاده نکرده و نخواهد کرد.

دبیر اجرایی حزب موتلفه اسلامی تمامی کاندیداهای انتخابات را به تقوای سیاسی و پاسداری از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی دعوت و تاکید کرد: هرگونه تضییع و بهره‌برداری ناصواب از امکانات دولتی و عمومی در جهت منافع سیاسی و شخصی، باعث ناامیدی و دلسری جوانان از میراث انقلاب اسلامی خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۰:۲۸

9 Jan 2020