۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۳۴۰۰۶
در شهرستان لردگان

افتتاح نمايشگاه دست آوردهاي تحول نظام سلامت و ديابت+ عکس

با حضور رئيس دانشگاه علوم پژشکي چهارمحال و بختياري، معاونين بهداشتي و درماني و مسئولين شهرستان لردگان نمايشگاه ديابت، قاتل خاموش و نمايشگاه دست آوردهاي تحول نظام سلامت در آموزشگاه بهورزي لردگان افتتاح شد.
افتتاح نمايشگاه دست آوردهاي تحول نظام سلامت و ديابت+ عکس
به گزارش جهانبین نبوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ دکتر مرتضي هاشمي زاده رئيس دانشگاه علوم پژشکي استان چهار محال و بختياري گفت: دانشگاه علوم پزشکي استان چهار محال و بختياري براي 13 سال متوالي رتبه اول کشوري بين 23 دانشگاه علوم پزشکي در سراسر کشور را کسب نمود.
وي به افزايش بيش از 600 تخت بيمارستاني در سطح استان خبر داد و گفت: از اين تعداد تخت بيش از 100 تخت بيمارستاني به شهرستان لردگان اختصاص داده مي شود.

هاشم زاده در خصوص آخرين سفر وزير بهداشت به اين استان اشاره داشت: در سفر وزير بهداشت به استان چهارمحال و بختياري 204 پروژه بهداشتي براي اين استان تصويب شد که هم اکنون 103 پروژه آن در حال انجام است و از اين تعداد 43 پروژه آن در شهرستان لردگان قابل اجرا است.

رئيس دانشگاه علوم پژشکي استان در پايان همايش با پاسخگويي به مشکلات بهداشتي شهرستان لردگان گفت: برنامه هاي اجرايي در سال 96 در حوزه بهداشت و سلامت شامل؛ اجرايي نمودن 204 پروژه تصويب شده سفر وزير بهداشت به استان،  راه اندازي طب اسلامي و سنتي و آموزش پزشکان عمومي به طب اسلامي، برنامه ريزي براي متخصصين دندانپزشکي در سطح شهرستان هاي استان و راه اندازي دانشکده هاي داندانپزشکي و دانشکده فناوري پزشکي که جديدترين فناوري هاي روز پزشکي در اين دانشکده آموزش داده مي شود و تکميل فاز دوم بيمارستان شهداي لردگان و  گسترش بخش I.C.U با 20 تخت در شهرستان لردگان و... .

گفتني است نمايشگاه دست آوردهاي تحول نظام سلامت و ديابت، قاتل خاموش، اندازگيري فشار خون، قند خون و مشاوره رايگان به مدت يک هفته از 19 فروردين لغايت 24 فروردين سال 96  از ساعت 9 صبح الي 18 عصر در محل آموزشگاه بهورزي لردگان واقع در خيابان 17 شهريور نرسيده به دادگستري داير است.









انتهاي پيام1026ج/630ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۹:۲۳

29 Dec 2019