۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۳۳۹۹۷
رئيس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي بروجن:

کارخانه صبا کاشي گندمان در حالت استند باي/کارگري به اداره کار مراجعه نکرده است

رئيس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي شهرستان بروجن ضمن بيان اين که کارخانه صبا کاشي گندمان در ايام تعطيلات عيد نوروز در حالت استند باي قرار گرفته است، تصريح کرد: طي اين مدت تعطيلي يا اخراج کارگري از اين کارخانه به ما اعلام نشده است.
کارخانه صبا کاشي گندمان در حالت استند باي/کارگري به اداره کار مراجعه نکرده است
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، اخيرا برخي از رسانه ها و شبکه هاي اجتماعي در چهارمحال و بختياري مدعي شدند: کارخانه صبا کاشي گندمان نزديک به يک ماه است که تعطيل شده و شمار زيادي از کارگران اين کارخانه اخراج شده اند.

نتايج تحقيقات و بررسي هاي خبرنگار کلار حاکي از آن است که کارخانه صبا کاشي گندمان در ايام تعطيلات عيد نوروز براي انجام سرويس و تعميرات در حالت استند باي قرار گرفته است.

کارخانه صبا کاشي گندمان در حالت استند باي

سيد جليل حسيني رئيس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي شهرستان بروجن در اين باره به خبرنگار کلار، گفت: کارخانه صبا کاشي گندمان تعطيلات عيد نوروز براي سرويس و تعميرات استند باي شده است.

وي با بيان اين که هر سال در تعطيلات عيد نوروز کارخانه براي انجام سرويس در اين حالت قرار مي گيرد، تصريح کرد: حدودا ۱۰ الي ۱۵ روز کارخانه خاموش و پس از انجام سرويس و تعميرات مجددا فعاليت خود را آغاز مي کند.

حسيني با اشاره به اين که تعطيلي يا اخراج کارگري از کارخانه صبا کاشي گندمان به اداره کار اعلام نشده است، تصريح کرد: اگر کارگري از شرکتي اخراج شود براي استفاده از بيمه بيکاري اقدام مي کند.

هيچ بيمه بيکاري از کارخانه صبا کاشي نداشتيم

رئيس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي شهرستان بروجن خاطر نشان کرد: قبل از تعطيلات عيد نوروز تا کنون از کارخانه صبا کاشي گندمان هيچ گونه بيمه بيکاري نداشته ايم.

حسيني ادامه داد: اگر قرار باشد کارخانه اي در شهرستان تعطيل و يا کارگري اخراج شود مدير عامل شرکت موضوع را به اداره کار اعلام مي کند.

کارگري از صبا کاشي گندمان به اداره کار مراجعه نکرده است

وي ضمن بيان اين که کارگري از اين شرکت طي اين مدت به اداره کار مراجعه نکرده است، گفت: اکثر کارخانجات ايام تعطيلات عيد نوروز در حالت استند باي قرار مي گيرند.

رئيس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي شهرستان بروجن افزود: اخيرا مدير عامل جديدي براي کارخانه صبا کاشي گندمان معرفي و يک خط نيز به اين شرکت اضافه شده است.

وي به بازديد اداره کار بروجن قبل از تعطيلات عيد نوروز از کارخانه صبا کاشي گندمان اشاره کرد و گفت: در بازديد انجام شده مشکلي خاصي در اين کارخانه مشاهده نشد.

رئيس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي شهرستان بروجن گفت: کارخانه صبا کاشي گندمان مشکل خاصي ندارد و با معرفي مدير عامل جديد در حال توسعه است.

انتهاي پيام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۲:۱۴

2 Jan 2020