۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
کد مطلب : ۳۳۹۲۹
در 48 ساعت گذشته

نجات جان دو خانم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی در چهارمحال و بختیاری

کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ چهارمحال و بختیاری طی ۴۸ ساعت گذشته جان دو خانم ۶۴ و۲۰ ساله را در چهارمحال و بختیاری نجات دادند.
نجات جان دو خانم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی در چهارمحال و بختیاری
محسن ابراهیمی کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: یک خانم ۶۴ ساله در دشتک دچار عقرب گزیدگی می‌شود که پس از تماس با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ فورا یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به همراه کارشناسان فوریت‌های پزشکی آقایان محمد امیدی و مجتبی جمالی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از معاینه و اقدامات درمانی، خانم ۶۴ ساله را برای مراقبت‌های بیشتر به بیمارستان انتقال داده شد تصریح کرد: این خانم در مسیر انتقال به بیمارستان دچار ایست قلبی و تنفسی شد که کارشناسان اورژانس ۱۱۵ بلافاصله عملیات احیای قلبی و ریوی پیشرفته را آغاز کرده و در بیمارستان اردل با کمک پرسنل بیمارستان موفق مبه نجات بیمار از مرگ شدند.

بازگشت به زندگی خانم 20 ساله در دانشگاه شهرکرد با تلاش کارشناسان فوریت‌های پزشکی

ابراهیمی به نجات جان یک خانم 20 ساله در دانشگاه شهرکرد توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 اشاره و یادآور شد: این خانم دچار ایست قلبی و تنفسی شده بود که با تماس با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به همراه کارشناسان فوریت‌های پزشکی آقایان حسین حسنی و حمیدرضا قنادیان به محل اعزام شدند.

کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ ادامه داد: کارشناسان فوریت‌های پزشکی پس از چک علائم حیاتی بیمار سریعا عملیات احیای قلبی و ریوی پیشرفته را آغاز کرده و بعد از گذشت ۲۰ دقیقه موفق شدند بیمار را به زندگی باز گردانند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: کارشناسان اورژانس ۱۱۵ بیمار را پس از احیا به بیمارستان هاجر انتقال دادند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۷:۱۲

30 Dec 2019