۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۳۳۹۱

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان دعوت کرد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان دعوت کرد
به گزارش جهانبین نیوز در این پیام که روز پنجشنبه به ایرنا ارسال شده، آمده است: دستاوردهای ملت بزرگ ایران اسلامی در حوزه های مختلف دستیابی به علوم و فناوری های روز دنیا، مرهون مجاهدت و حاصل حرکت در مسیر صحیح استقلال طلبی و استکبارستیزی مردم وجوانان غیور این مرز و بوم است.

این پیام می افزاید: رسیدن زودهنگام ایران به افق سند چشم انداز1404، بهره گیری از مفاهیم و اندیشه های امام خمینی(ره) و یوم الله سیزدهم آبان است و سیزدهم آبان و بهره مندی از پیام های آن نیز رمز ماندگار موفقیت و پایداری ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی غرب و استکبار جهانی است . در ادامه این پیام آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری مردم شریف و ولایتمدار استان را به حضور پرشور و گسترده و انقلابی در مراسم و راهپیمایی ضد استکباری سیزدهم آبان که روز جمعه 12 آبان ماه از ساعت 11 صبح در میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان آغاز می گردد می خواند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه پیام خود می افزاید: این شورا از همگان می خواهد تا با بصیرت و تعمیق بینش سیاسی و دینی خود، توطئه های شوم دشمنان در ضربه زدن به ارکان نظام اسلامی و ولایت فقیه و وحدت امت اسلامی را خنثی کنند.

در پایان این پیام آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری از دولتمردان و سران محترم سه قوه می خواهد با وحدت و همدلی حول نصایح و رهنمودهای مقام معظم رهبری، هرگونه توطئه دشمنان، هبه ویژه تحریم های سازمان یافته را خنثی و مشکلات کنونی جامعه را رفع کنند.

روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در برگیرنده سه واقعه سرنوشت ساز و تاریخی در صحیفه خاطرات و افتخارات و نقطه پیوند برگ های زرینی از تاریخ آزادگی ملت سربلند ایران است، این روز سالروز تبعید امام خمینی(ره) به دست رژیم پهلوی، در سال 1343 به ترکیه، سالروز بزرگداشت شهادت دانش آموزان معترض به ظلم و ستم و فساد دستگاه دربار ستمشاهی و استعمار و دخالت های امریکا در امور داخلی ایران و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سال 1358 است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۳:۰۷

25 Jan 2020