۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۳۳۹۰۹
نوروز 96

انجام 1719 مأموریت اورژانس در چهارمحال و بختیاری

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری، از انجام یک هزار و ۷۱۹ مأموریت اورژانس چهارمحال و بختیاری در نوروز ۹۶ خبر داد و گفت: این تعداد ماموریت اورژانس از ابتدای اجرای طرح امداد نوروزی از تاریخ بیست و پنجم اسفندماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین ماه جاری بوده که ۹۹۴ ماموریت آن تا پنجم فروردین ماه بوده است.
انجام 1719 مأموریت اورژانس در چهارمحال و بختیاری
دکتر فرامرز شاهین سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ از انجام یک هزار و ۷۱۹ مأموریت اورژانس چهارمحال و بختیاری در نوروز ۹۶ خبر داد و اظهار کرد: این تعداد ماموریت اورژانس از ابتدای اجرای طرح امداد نوروزی از تاریخ بیست و پنجم اسفندماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین ماه جاری بوده که ۹۹۴ ماموریت آن تا پنجم فروردین ماه بوده است.

وی افزود: طرح امداد نوروزی اورژانس ۱۱۵ هم‌زمان با فعالیت سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان آغاز و تا پانزدهم فروردین ماه ادامه پیدا می‌کند.

شاهین، با اشاره به اینکه تعداد مصدومان تصادفی از ابتدای این طرح تا روز گذشته ۴۱۸ نفر بوده است، تصریح کرد: همچنین مسمومیت با گاز منوکسید کربن نیز ۵۳ مورد گزارش شده است.

وی، تعداد مصدومین در سایر حوادث را ۴۰۶ مورد اعلام کرد و افزود: در این ۵۶۴ نفر نیز با مراجعه به ایستگاه‌های سلامت از خدمات ویژه طرح امداد نوروزی بهرمند شده‌اند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۲:۲۲

1 Jan 2020