۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۳۳۸۸۷
کارشناس مسائل سياسي گفت:

روز 12 فروردين ماه 58 پايه‌هاي نظام اسلامي مستحکم شد/ مردم به شعار استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي راي آري دادند

کارشناس مسائل سياسي گفت: پس از پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي، به دعوت امام خميني همه‌پرسي در روزهاي ۱۰ و ۱۱ فروردين ۱۳۵۸ در سراسر ايران برگزار شد و ۹۸٫۲ واجدين شرکت در همه‌پرسي با دادن راي «آري»، با برقراري حکومت جمهوري اسلامي موافقت کردند.
روز 12 فروردين ماه 58 پايه‌هاي نظام اسلامي مستحکم شد/ مردم به شعار استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي راي آري دادند
به گزارش جهانبین نیوز، رضا احمدي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت:ملت آزاده و فهيم ايران اسلامي در 12 فروردين ماه سال 1358 با راي قاطع خود به نظام جمهوري اسلامي، انقلاب خود را تثبيت کردند و بر نوع حکومتي که مورد اتفاق ملت ايران بود مهر تاييد زدند.

وي ادامه داد: در روز 12 فروردين ماه 58 پايه‌هاي نظام اسلامي مستحکم شد و سند استکبارستيزي ملت ولايتمدار ايران زمين به دست خودشان به امضا رسيد.

وي اظهار کرد: در اين روز تاريخي با انجام همه پرسي و با اکثريت قاطع، مردم به حکومت 2500 ساله شاهنشاهي خاتمه و به شعار استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي راي آري دادند.

وي بيان کرد: راي آري ملت ايران در روز 12 فروردين سال 1358 به نظام اسلامي، باعث شد تا زحمات و تلاش هاي چندين ساله امام راحل و مردم ايران در شکل گيري انقلاب اسلامي به سرانجام برسد و در اين روز تاريخي ملت ايران نشان دادند که خواهان حاکميت ارزش هاي اسلامي در جامعه و رفع سلطه استکبار براي رسيدن به استقلال کشور هستند.

وي اضافه کرد: در کمتر از 2 ماه از پيروزي انقلاب انتخابات برگزار و مردم ماهيت نظام را با آراي خود تثبت کردند و چنين حادثه اي در هيچ يک از ديگر انقلاب هاي جهان اتفاق نيفتاد.

وي همچنين گفت: امسال 2 مسئله مهم را پيش رو داريم که يکي از آنها براساس فرمايشات مقام معظم رهبري مسائل معيشتي و اقتصادي  مردم و ديگري انتخابات است.

وي در خصوص برگزاري تبليغات توسط نامزدهاي شوراهاي اسلامي گفت:نامزدهاي انتخاباتي بايد به همديگر احترام بگذارند و به شيوه‌اي سالم باهم رقابت کنند و از تخريب هم در فضاي مجازي بپرهيزند و قدردان خون شهداي اين انقلاب بوده و با هدف خدمت به مردم وارد ميدان شوند.

انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۵:۱۷

3 Jan 2020