۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۳۳۷۶۷
طی پیامی

استاندار چهارمحال و بختیاری فرارسیدن نوروز باستان یادگار ایرانیان کهن را تبریک گفت

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی گفت: نوروز باستانی فرارسیدن روز نو سال است، روز کهن قرن ها و پیری فرتوت است که سالی یک بار جامه جوانی می پوشاند، تا به شکرانه آن که روزگاری چنین دراز به سر برده و با این همه دمسردی زمانه تاب آورده است، چند روزی شادمانی کند.
استاندار چهارمحال و بختیاری فرارسیدن نوروز باستان یادگار ایرانیان کهن را تبریک گفت
به گزارش جهانبین نیوز؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری فرارسیدن نوروز باستان یادگار ایرانیان کهن را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

نوروز باستانی فرارسیدن روز نو سال است، روز کهن قرن ها و پیری فرتوت است که سالی یک بار جامه جوانی می پوشاند، تا به شکرانه آن که روزگاری چنین دراز به سر برده و با این همه دمسردی زمانه تاب آورده است، چند روزی شادمانی کند.

از این جاست که شکوه پیران و نشاطِ جوانان در نوردزیافت می شود، پیر نوروز، یادها در سر دارد، از آن کرانه زمان می آید، از آن جا که نشانش پیدا نیست، در این راه دراز رنج ها دیده و تلخی ها چشیده، اما هنوز شاد و امیدوار است، جامه های رنگارنگ پوشیده، اما از آن همه یک رنگ بیشتر آشکار نیست و آن رنگِ ایران سرافراز است.

با سلامی به صفای نسیم بامدادی، همراه با لطافت شکوفه های بهاری، آینده ما مرهون تصمیم ها، اراده ها، برنامه ریزی ها، بیداری ها، محاسبه ها و مراقبت هایمان است.

دفتر عمر ما و تقویم سال گشوده است تا در برگ برگ این کتاب با ایمان و عمل صالح خویش بنگاریم آنچه که ما را در مسیر فلاح، رستگاری و رضایت حضرت دوست قرار می دهد.

نوروز امسال را به گونه ای در استان چهارمحال و بختیاری، پایتخت زیبایی های ایران زمین، همان مدینه فاضله ایی که عالم پرور است و فضیلت سالار، اختلاف گریز است و اتحاد پذیر، منادی برابری است، به جشن می نشینیم.

اینجانب نوروز باستانی را که روز آماده شدن برای تحقق حاکمیت الهی بر جهان است، به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، تمامی مردم شریف، پاک سرشت و شهید پرور، روحانیت معزز و مدیران خدوم کشور و استان ولایت مدار چهارمحال و بختیاری شادباش عرض نموده و از درگاه خداوند یکتا، روزگارانی خوش، سرشار از موفقیت و سربلندی در راستای اجرای برنامه های کارآمد دولت تدبیر و امید را برای همگان خواستارم.

امید است آغاز بهار برای شما عزیزان با تولدی دیگر در شکوفایی تراوشات فکری و تحولی سرنوشت ساز همراه باشد و آرزومندم پرتو این تحول با پرتوهای آفتاب هماهنگ گردد و سالی پربار در پیش داشته باشید.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۳:۱۸

1 Jan 2020