کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير کميته امداد بروجن:

87 فقره جهيزيه به نوعروسان نيازمند بروجني اهداء شد

29 اسفند 1395 ساعت 9:16

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بروجن از اهداي 87 فقره جهزيه به ارزش 2 ميليارد و 390 ميليون ريال به نو عروسان تحت پوشش اين نهاد در سال 95 خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز، محمدرضا هادي در گفت‌وگو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: امسال ۸۷ فقره جهيزيه به ارزش دو ميليارد و ۳۹۰ ميليون ريال به نوعروسان تحت پوشش کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بروجن اهداء شد.

وي افزود: ۲۷ فقره از اين جهيزيه ها به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) به ارزش ۶۷۰ ميليون ريال به صورت نقدي و کالا به مدد جويان تحت پوشش اهداء شده است.

هادي افزود: مددجوياني که در زمينه جهزيه به آنها کمک مي شود در کلاس هاي آموزشي مهارت هاي زندگي، همسرداري و زندگي زناشويي شرکت مي کنند سپس جهزيه به آنان اهدا مي شود.

مدير کميته امداد بروجن خاطرنشان کرد: امسال به لطف خدا براي نخستين بار است که سال تمام شده و هيچ مددجويي در نوبت براي دريافت جهيزيه نداريم.

هادي با بيان اين که جهيزيه هاي مددجويان برنامه ريزي شده توسط کميته امداد و خيرين تامين مي شود، گفت: هر جهيزيه ۱۶ قلم از قبيل فرش، يخچال و ديگر لوازم ضروري است.

مدير کميته امداد بروجن با اشاره به تامين ۵ فقره جهيزيه به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) از سوي خيرين، گفت: براي هر کدام از اين جهيزيه ها چهل ميليون و ۵۰۰ هزار ريال هزينه شده است.

هادي با بيان اينکه ازدواج يک پيمان مقدس و نخستين سنگ بناي تشکيل خانواده است، گفت: در اسلام سفارش زيادي به امر مقدس ازدواج شده است.

وي با تاکيد بر ضرورت توجه به امر جهيزيه نوعروسان تحت حمايت، افزود: اهداء جهيزيه به نوعروسان تحت حمايت يکي از مهمترين برنامه هاي کميته امداد براي ازدواج جوانان تحت پوشش است.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک


کد مطلب: 33750

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33750/87-فقره-جهيزيه-نوعروسان-نيازمند-بروجني-اهداء

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir