کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعضا هيئت اجرايي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در بخش مرکزي کيار انتخاب شدند

27 اسفند 1395 ساعت 19:10

با نظر سي تن از معتمدان از اقصي النقاط شهرستان کيار اعضاء اصلي و علي البدل هيئت اجرايي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در بخش مرکزي شهرستان کيار انتخاب شدند.


گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار با نزديک شدن به زمان ثبت نام داوطلبان کانديداتوري شوراهاي اسلامي شهر و روستا اعضا اصلي و علي البدل هيئت هاي نظارت بر انتخابات و هيئت هاي اجرايي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا انتخاب شدند.

انتخاب اعضاي هيئت اجرايي شوراهاي اسلامي شهر و روستاي در بخش مرکزي شهرستان کيار با حضور فرماندار کيار، بخشدار، اعضاء هيئت نظارت بر انتخابات و سي نفر از معتمدان روستاهاي بخش مرکزي کيار در محل سالن جلسات فرمانداري کيار تشکيل و پس از اعلام شرايط و کانديداتوري علاقمندان به حضور در هيئت اجرايي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستاهاي بخش مرکزي کيار تعداد هفت نفر به عنوان اعضا اصلي و پنج نفر به عنوان اعضا علي البدل انتخاب شدند.

به اين ترتيب با آغاز ثبت نام علاقمندان به کانديداتوري در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا هيئت اجرايي انتخاب شده روند برگزاري انتخابات پيش رو در بخش مرکزي کيار را طبق قانون و بخشنامه هاي اعلام شده از سوي ستاد انتخابات وزارت کشور را با کمک بخشداري مرکزي کيار برنامه ريزي و مديريت مي نمايد.

انتهاي پيام/1026ج


کد مطلب: 33737

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33737/اعضا-هيئت-اجرايي-انتخابات-شوراهاي-اسلامي-شهر-روستا-بخش-مرکزي-کيار-انتخاب-شدند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir