۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۳۳۶۸۰
دکتر بسيج؛

سينما و تلوزيون؛ عبور از خطوط قرمز

مسئول بسيج اساتيد چهارمحال وبختياري گفت: در تلويزيون و سينما فيلم هاي هدفمند کمتر مشاهده مي شود، فيلم ها بيشتر ساختار شکن بوده و حرمت ها را از بين مي برند
سينما و  تلوزيون؛  عبور از خطوط قرمز
به گزارش جهانبین نیوزبه نقل از  اساتيد برتر، احمدرضا بسيج مسئول بسيج اساتيد چهار محال و بختياري با انتقاد از ترويج سيگار کشيدن، پوشش هاي نامناسب، خشونت و کلمات زشت در فيلم ها گفت: هر چيزي از جنبه اخلاقي مشمول حسن و قبح مي شود در اين ميان اثر خوب و بد مربوط به سبک زندگي و انديشه و روح و روان انسانهاست و فيلم و کتاب و ديگر مسائل در سبک زندگي افراد تاثير ويژه اي مي گذارد.

مسئول بسيج اساتيد چهار محال و بختياري تصريح کرد: افراد اگر از بهره انديشه اي کمتري برخوردار باشند اين تاثيرگذاري در آنها بيشتر است. در هر جاي دنيا فيلمي ساخته مي شود فرهنگي در آن ترويج مي شود هر چقدر ناهنجاري ها در فيلم بيشتر باشد اثرات منفي آن بر جامعه بالاتر مي رود.

وي عنوان کرد: متاسفانه ساختار فيلم ها در تلويزيون و سينما به نوعي ساختار شکني و زير پا گذاشتن خطوط قرمز است. فيلم هاي هدفمند کمتر مشاهده مي شود و برعکس فيلم هايي داريم که بيشتر خط شکن بوده و حرمت ها را از بين مي برند.

مسئول بسيج اساتيد چهار محال و بختياري اظهار داشت: با فيلم هاي سراسر خشونت و نشان دادن تلخي ها و آرايش و لباس هاي نامناسب و سيگار کشيدن و استفاده از کلمات زشت نمي توان به بهانه بيان معضلات کاري از پيش برد و اين روش غلط است که بعضي از فيلم سازان در پيش گرفته اند و نتيجه معکوس مي دهد.

متاسفانه بعضي از فيلم سازان به بحث هاي جامعه شناسي و روانشاسي عميق نشده ورود نمي کنند و فقط با نشان دادن زشتيها و سياهي ها معضلات را بيشتر مي کنند.

انتهاي خبر/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۴:۴۱

23 Jan 2020