۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۳۳۶۳۸

نجات معجز آساي جوان 30 ساله کوهرنگي که دو روز در کوه تشنج کرده بود

جوان 30 ساله اي که براي چيدن کرفس به کوههاي آقاسيد رفته بود بعد از اينکه توسط منابع محلي گفته شد فوت کرده است با امداد و نجات شبانه روزي تيم امداد کوهستان جمعيت هلال احمر کوهرنگ از مرگ حتمي نجات يافت.
نجات معجز آساي جوان 30 ساله کوهرنگي که دو روز در کوه تشنج کرده بود
به گزارش جهانبین نیوز، به نقل از کوهرنگ خبر امروز صبح در خبري به نام، منابع محلي روستاي آقاسيد مرگ مرد 30 ساله را تاييد کردند را روي خروجي خود قرار داد اما رئيس جمعيت هلال احمر کوهرنگ در خبري خوشحال کننده از زنده بودن وي خبر داد.

بيژن طاهري رئيس جمعيت هلال احمر کوهرنگ افزود: تيم امداد و نجات کوهستان اين جمعيت متشکل از 4 نجاتگر بهمراه راهنمايان محلي بعد از 10 ساعت پياده روي در ارتفاعات خطرناک و کوههاي صعب العبور توانستند اين جوان 30 ساله را نجات دهند.

طاهري گفت: با اينکه اهالي اصرار داشتند که فرد مورد نظر فوت کرده است و درون غاري رها شده است اما تيم امداد کوهستان با اميد زيادي سختي کوهها و خطرات را به جان خريدند و وي را از مرگ حتمي نجات دادند.

رئيس جمعيت هلال احمر کوهرنگ بيان داشت: با توجه به سخت بودن مسير، خالي بودن برف، سرماي سوزناک و ليز بودن ارتفاعات و شيب هاي خطرناک بعد از پياده روي 9 ساعته مصدوم را با کمک تعدادي از مردم به سمت استان خوزستان به روستاي چلو حمل کرده و به بيمارستان تحويل جهت معالجه تحويل دادند و خانواده وي را از نگراني درآوردند.

آقاي طاهري با اشاره به نزديک بودن ايام نوروز و هجوم افراد سودجو براي چيدن کرفس خواست از ورود به ارتفاعات و کوهها با توجه به وضعيت خطرناک کوهها خوداري کنند.

به گزارش کوهرنگ خبر، ساعت 14 عصر روز چهارشنبه  18 اسفند ماه طي تماس تلفني از اهالي مبني بر اينکه يک جوان 30 ساله بهمراه دوستان خود جهت جمع آوري کرفس به کوههاي صعب العبور آقاسيد رفته است که از سرنوشت وي خبر نيست به جمعيت هلال احمر اطلاع داده شد که خوشبختانه اين فرد با امداد و نجات جمعيت هلال احمر کوهرنگ از مرگ نجات يافت.

انتهاي پيام1022ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۵:۱۶

30 Jan 2020