کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره بهزيستي فارسان:

فضاي شهري فارسان براي معلولان و جانبازان مناسب‌سازي شد

18 اسفند 1395 ساعت 12:48

رئيس اداره بهزيستي شهرستان فارسان گفت: تاکنون چندين تابلو و برچسب براي پارکينگ جانبازان و معلولان در سطح شهر فارسان نصب شده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مرتضي صنيع ثالث در جلسه مناسب سازي فضاها براي رفاه حال معلولان و جانبازان شهر فارسان اظهار داشت: چندين تابلو و برچسب براي پارک ماشين در سطح شهر توسط شهرداري و راهنمايي و رانندگي فارسان نصب شده تا اين عزيزان در مکان هايي  که امکان  دارد و راهنمايي و رانندگي  مشخص کرده است از اين برچسب ها استفاده کنند.

وي در ادامه افزود: مقرر گرديد مکان هايي که بيشتر محل عبور و مرور  معلولان و جانبازان است با همکاري شهرداري  مناسب سازي شود تا مشکلات در اين زمينه مرتفع شود.

وي با تاکيد بر رعايت حق و حقوق معلولان و جانبازان بيان کرد: علاوه بر محيط هايي که مشخصا براي اين افراد در سطح شهر تدارک ديده شده است بايد ساير حق و حقوق معلولان و جانبازان در فضاهاي مختلف شهري و تردد آسان رعايت شود.

مناسب سازي ورودي و خروجي سازمان ها و ادارات ضروري است

وي مناسب سازي ورودي ها و خروجي هاي سازمان ها و ادارات را در فارسان ضروري دانست و گفت: اقدامات مثبتي در بعضي ادارات و سازمان ها انجام گرفته که ساير ادارات و سازمان ها و مراکز عمومي که تاکنون در اين مورد اقدام نکرده‌اند تاکيد شده است که در اسرع وقت اقدام کنند.

وي تصريح کرد: استفاده و مناسب سازي وسايط نقليه عمومي براي استفاده معلولان و جانبازان بايد مورد توجه قرار گرفته و ماشين هاي با امکانات لازم براي استفاده اين افراد طراحي و در نظر گرفته شود.

وي با تاکيد بر استفاده از توان و ظرفيت خود معلولان و جانبازان براي بهينه سازي و مناسب‌سازي محيط در بخشها و عناوين مختلف بیان داشت: بايد اين امر مورد توجه مسئولان قرار گرفته و از ظرفيت اين افراد براي مناسب‌سازي فضاي شهري و عمومي شهر استفاده شود.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 


کد مطلب: 33609

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33609/فضاي-شهري-فارسان-براي-معلولان-جانبازان-مناسب-سازي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir