کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری:

لزوم آشنایی کودکان و نوجوان باید با انواع بحران‌ها و راه‌های مقابله با آن

15 اسفند 1395 ساعت 8:52

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: قشر کودک و نوجوان باید با انواع بحران‌های طبیعی، غیرطبیعی و انسان‌ساخت، بحران‌های شغلی و... آشنا شده و راه‌های مقابله با آن‌ها را فرا گیرند.


فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به انواع بحران و استرس اظهار کرد: مدیریت بحران اهمیت فراوانی دارد و ضروری است در مواقع بحرانی مدیریت شرایط به صورت صحیح اجرا شود.

وی بیان داشت: انجام وظایف در مدیریت بحران بسیار مهم بوده و تعهدات لازم در این راستا باید توسط هر فرد انجام شود تا از شرایط بحرانی و استرس‌زا در میان افراد و نقش‌های سپرده شده به آنان به خوبی عبور کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر لزوم مدیریت استرس و مدیریت زمان عنوان داشت: باید عوامل استرس‌زا در مواقع اضطراری با تدابیر خاص انجام شود چراکه فشار آن بحران ممکن است منتقل شود و آسیب به موارد دیگر وارد کرده و بحران را تشدید کند.

وی همگرایی و همکاری را در مواقع بحرانی ضروری دانست و افزود: برنامه‌ریزی و مشارکت در ایجاد شرایط عادی تاثیر به‌سزایی دارد که این مورد باید در مواقع بحرانی رعایت شود.

رحیمی آموزش مدیریت بحران به کودکان و نوجوانان را مهم برشمرد و اظهار داشت: قشر کودک و نوجوان باید با انواع بحران‌های طبیعی، غیرطبیعی و انسان‌ساخت، بحران‌های شغلی و... آشنا شده و راه‌های مقابله با آن‌ها را فرا گیرند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 33550

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33550/لزوم-آشنایی-کودکان-نوجوان-باید-انواع-بحران-ها-راه-های-مقابله

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir