۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۳۳۵۴۵
رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري بروجن:

20 مدرسه آماده اسکان مسافران نوروزي در بروجن/ طرح نوروزگاه در پل مصلي اجرا مي شود

رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري بروجن از آمادگي 20 مدرسه براي اسکان مسافران در ايام عيد نوروز خبر داد و گفت: در طرح نوروزگاه صنايع دستي، سوغات، آيين هاي ملي و محلي براي مردم به نمايش در مي آيد.
20 مدرسه آماده اسکان مسافران نوروزي در بروجن/ طرح نوروزگاه در پل مصلي اجرا مي شود
به گزارش جهانبین نیوز، بهادر نوروزي در گفت‌وگو با خبرنگار کلار، ضمن بيان اين که ستاد خدمات سفر امسال با ۱۰ کميته فعاليت خود را در شهرستان بروجن آغاز مي کند، گفت: ۲۰ مدرسه در شهرهاي بروجن، بلداجي و گندمان آماده اسکان مسافران نوروزي در اين شهرستان است.

وي با اشاره به آمادگي هتل بام بروجن و سوئيت هاي ادارات براي استقبال از گردشگران نوروزي، گفت: امامزده هاي شهرستان که محل اقامتي دارند مانند امام زاده حمزه علي(ع) با ۲۵ سوئيت پذيرايي مسافران است.

نوروزي با اشاره به خانه هاي مسافر استيجاري در شهرستان بروجن، گفت: کانون گردشگري سياسرد در ايام نوروز به صورت موقت آماده اسکان مسافران و گردشگران نوروزي است.

رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري بروجن اضافه کرد: کانون هاي امام زاده حمزه‌علي (ع)، تالاب بين المللي چغاخور و سياسرد نيز آماده برپايي چادرهاي مسافرتي گردشگران است.

طرح نوروزگاه در پل مصلي اجرا مي شود

وي در ادامه با اشاره به هماهنگي حسينيه مصلي بروجن در مواقع اضطراري، گفت: شهرداري‌هاي شهرستان در ورودي هر شهر پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني براي راهنمايي مسافران نوروزي برپا مي‌کنند.

نوروزي به آمادگي کانون‌هاي گردشگري مادردختر، پارک بزيال، پارک ملت و پل مصلي نيز اشاره کرد و گفت: در کانون هاي گردشگري اقامت و ارائه خدمات به گردشگران نوروزي مهيا شده است.

وي با اشاره به اجراي طرح "نوروزگاه" در محل پل مصلي شهر بروجن، گفت: صنايع دستي، سوغات، آئين هاي ملي و محلي در محل نوروزگاه براي مسافران و عموم مردم به نمايش در می آید.

نوروزي گفت: مراسم تئاتر خياباني و عمو نوروز نيز با مشارکت شهرداري و بخش خصوصي مانند هرسال ايام نوروز در شهرستان بروجن اجرا می شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۶:۳۴

27 Dec 2019