کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه بخش باباحيدر

منابع طبيعي سرمايه ملي محسوب مي شود،در توسعه آن بايد مشارکت داشت

13 اسفند 1395 ساعت 18:06

امام جمعه بخش باباحيدر روز درخت کاري و آغاز هفته منابع طبيعي را گرامي داشت و گفت: منابع طبيعي و از جمله درختان سرمايه ملي محسوب مي شوند و در نگهداري و توسعه آن بايد مشارکت عمومي صورت گيرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، حجت الاسلام ياوري در خطبه اول اين هفته نماز جمعه شهر باباحيدر گفت: خواهران و برادران ايماني همه شما و خودم را به رعايت تقواي الهي دعوت مي نمايم. رعايت تقواي الهي در زندگي انسان باعث گشايش و رفع مشکلات خواهد شد چون با پرهيزکاري، خداوند بندگي و عبوديت مي شود و پروردگار عالميان خود مشکلات و گرفتاري هاي مؤمني که پرهيزگار و اهل تقوي است را کفايت مي کند.


در نگهداري و توسعه منابع طبیعی بايد مشارکت عمومي صورت گيرد
ياوري امام جمعه بخش باباحيدر روز درخت کاري و آغاز هفته منابع طبيعي را گرامي داشت و گفت: منابع طبيعي و از جمله درختان سرمايه ملي محسوب مي شوند و در نگهداري و توسعه آن بايد مشارکت عمومي صورت گيرد.


 
وي در خطبه دوم با اشاره به انقلاب بحرين گفت: انقلاب مردمي بحرين در حالي شش ساله شد که رژيم سفاک آل خليفه با شکنجه روحي و جسمي مجاهدين بحريني و لغو تابعيت شيخ عيسي قاسم در صدد سرکوب کردن انقلابيون است ولي بحريني ها با ادامه مبارزات خود سرنوشت آل خليفه را به سرنوشت سرهنگ قذافي و ديگر جلادان تاريخ دچار خواهند کرد.
 



امام جمعه باباحيدر در پايان از عزيزاني که در دهه فاطميه با تلاش هاي شبانه روزي خود با نصب بنر و پرچم چهره شهر را غمگين کردند و با برپايي مجالس سوگواري دل و قلب رسول الله را شاد کردند تشکر و قدر داني نمود.

انتهاي پيام/590پ


کد مطلب: 33527

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33527/منابع-طبيعي-سرمايه-ملي-محسوب-مي-شود-توسعه-بايد-مشارکت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir