کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده مردم چهارمحال و بختياري در مجلس خبرگان رهبري:

دشمنان اسلام، از طريق فضاهاي مجازي در صدد تضعيف مسائل فرهنگي و ديني در کشور هستند

سایت خبری سلام لردگان , 12 اسفند 1395 ساعت 23:56

نماينده مردم چهارمحال و بختياري در مجلس خبرگان رهبري گفت: هم‌اکنون دشمنان و استکبار جهاني با ترفندهاي مختلف از طريق فضاهاي مجازي درصدد تضعيف مسائل ديني و فرهنگي هستند که نياز است در اين زمينه مسئولان فرهنگي و مردم هوشياري لازم را داشته باشند چرا که دشمنان در اين زمينه سرمايه‌گذاري کلاني انجام داده‌اند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ خبرنگار سلام لردگان آيت الله عليرضا اسلاميان، نماينده مردم استان چهارمحال و بختياري در مجلس خبرگان رهبري، امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مراسم عزاداري و سوگواري شام غريبان دخت گرامي نبي مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله عليها) در مسجد گلزار شهداي شهر لردگان، با تسليت شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله عليها) به تبيين ابعاد شخصيتي اين بانوي بي بديل عالم هستي پرداخت و اظهار کرد: ارزش حضرت صديقه طاهره(سلام الله عليها) به ايمان بالايي بود که داشتند و پيامبراکرم(ص) درباره اين بانوي نمونه جهان اسلام فرمودند: همه جوارح فاطمه(س) را خدا پر از ايمان کرده است.

اسلاميان خاطرنشان کرد: اگر زنان ما به حقيقت ايمان با شيوه زندگي زهرا (س) آشنايي پيدا کنند به حقيقت ايمان پي مي برند و مي‌دانند چه چيزي را بايد وسيله موفقيت خود قرار دهند.

وي افزود: زندگي حضرت فاطمه (سلام الله عليها) سرشار از درس ها و عبرت هاست که بايد زنان ما از حضرت فاطمه (س)  الگو و درس بگيرند .

فضاي مجازي؛ بزرگترين و مهمترين  معضل اخلاقي در جامعه

آيت الله اسلاميان در بخش ديگر سخنان خود با تأکيد بر اينکه دشمن ايمان مردم را نشانه گرفته است، افزود: دشمن به خوبي پي برده است که همه قدرت ايران اسلامي از ايمان نشأت مي گيرد، به همين دليل براي کم رنگ کردن آن در بين عموم مردم همه توان خود را به کار گرفته و برنامه ريزي کرده است.

وي افزود: فضاي مجازي مهمترين معضل اخلاقي امروز است و افزايش تهديدات فضاي مجازي در نابودي اخلاق جامعه بسيار نگران کننده است.

اسلاميان گفت: اطلاعاتي که در زمينه فضاهاي مجازي به ما مي‌رسد وحشتناک است و مسئولان بايد به اين شرايط نابهنجار در شبکه هاي اجتماعي توجه داشته باشند.

نماينده مردم چهارمحال وبختياري در مجلس خبرگان رهبري بر لزوم بهره گيري از فضاي مجازي در نيازهاي مختلف علمي به خطرات و آسيب هاي آن و اهتمام به مراقبت ويژه در اين باره اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخي از مسئولان کوتاهي مي کنند؛ اخيرا محاسبه کردند ميانگين معدل دانش آموزان در سطح کشور پايين آمده است، چرا؟ جواني که از ابتداي شب تا سحر وقتش پاي فيلم و عکس سپري مي شود چطور مي تواند درس بخواند و پيشرفت علمي کند؟

وي در ادامه با بيان اينکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: اينترنت بومي درست کنيد و تا اينترنت بومي درست نکرديد پهناي باند را افزايش ندهيد، اظهار کرد: چرا دولت اينترنت را لب مرز مي خرد و در داخل مي فروشد و سود مي برد و پهناي باند را افزايش مي دهد؟ افزايش اين پهناي باند فايده بسيارش در فحشاست نه در موارد علمي و اين جاي تأسف دارد.

ايشان اشاره داشتند: نظام اسلامي بايد زمينه اي براي رشد معنويت باشد، يعني خانواده با ايماني که مي خواهد فرزندان خود را خوب تربيت کند بدانند فضاي جامعه به گونه اي است که اگر دختر و پسر خود از مدرسه و دانشگاه برمي گردد از نظر تقوا و ايمان ضعيف نشده باشد.

آيت الله اسلاميان به مشکلات اقتصادي پيش روي مردم اشاره و ابراز کرد: اين همه مردم مشکل دارند اما مسئول عالي رتبه ما مي رود در فلان روستا و مي گويد اينترنت پر سرعت آورديم در صورتي که آنان آب و نان ندارند و اين مايه شرمساري است.

وي با اشاره به اين که فضاي مجازي موضوع مهمي است و همه در برابر اين موضوع وظيفه بزرگي به عهده داريم، بر استفاده از وجوه مثبت فضاي مجازي تأکيد کردند.
 
آيت الله اسلاميان، نماينده مردم چهارمحال وبختياري در مجلس خبرگان رهبري در پايان خطاب به عزادارن و مسئولين يادآور شد: اگر مي خواهيد موفق باشيد سعي کنيد در توانمندي نظامي و اطلاعاتي خلوص را رعايت کنيد؛ هر چه اخلاص بيشتر باشد خدا کار را با ارزش تر مي کند، آنچه سبب شد فاطمه، فاطمه بشود به خاطر اخلاص و ايمان زيادي بود که ايشان داشتند.

انتهاي پيام1026ج /630 ل


کد مطلب: 33517

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33517/دشمنان-اسلام-طريق-فضاهاي-مجازي-صدد-تضعيف-مسائل-فرهنگي-ديني-کشور-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir