کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان بن:

شهرستان بن آماده براي پذيراي از ميهمانان نوروزي

11 اسفند 1395 ساعت 13:33

فرماندار بن از آمادگي اين شهرستان براي استقبال و ميزباني از گردشگران و مسافران نوروزي خبر داد و گفت: امكانات لازم براي اسكان مهمانان نوروزي فراهم شده است


به گزارش جهانبین نیوز ، کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن در حاشيه  جلسه ستاد دائمي تسهيلات سفر  به زنگ خبرگفت: با توجه به اينکه شهرستان بن، همواره در ايام نوروز ميزبان بسياري از هموطنان مي باشد ،تلاش تمام دستگاه هاي اجرايي در اين شهرستان اين است تا مسافران نوروزي ، شهرستان بن را با خاطره خوش ترک کنند.

وي با اعلام آمادگي براي ميزباني از مسافران در تعطيلات سال نو اظهار داشت: با برنامه ريزي و فراهم نمودن امکانات مناسب صورت گرفته از سوي شهرداري ها ،آموزش وپرورش و ديگر دواير دولتي ، مردم ميهمان نواز اين شهرستان ميهمانان نوروزي را در اين شادي ياري وهمراهي مي کنند.

اكبريان با تأكيد بر اينكه شهرستان بن موقعيت مناسبي در حوزه گردشگري دارد افزود: ۹ كميته اجرايي براي ارائه خدمات امدادي، درماني و رفاهي به مسافران و گردشگران شهرستان بن در آماده باش كامل هستند.

وي افزود : نصب پلاکارد توسط دهياران و شهرداران در اين شهرستان براي خوش آمد گويي و مشخص کردن مکان‌هاي گردشگري و تفريحي روستايي ، تنظيم مراکز خريد در تعطيلات نوروزي ، آماده سازي پارک ها ، فضاي سبز ، ورودي شهر و نصب علايم راهنمايي و رانندگي در شهر و جاده هاي مرتبط به شهرستان را از ديگر وظايف ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي شهرستان عنوان کرد.

فرماندار شهرستان بن بر تشديد نظارتها،رفع نواقص موجود در مناطق گردشگري و تفريحي ، پاكسازي و زيبا سازي معابر،برخورد مناسب با متخلفين بهداشتي،برنامه ريزي جهت ايام تعطيل و ارايه خدمات مناسب به كليه مردم شهرستان و مسافران نوروزي تاكيد کرد و گفت: بايد با تدبير وبرنامه‌ ريزي لازم، از هرگونه سوءاستفاده و افزايش غير قانوني قيمت ها جلوگيري کرد.

اکبريان با برشمردن وظائف کميته هاي از کليه ادارات و دستگاه هاي اجرايي خواستند تا در خصوص ايمن نمودن راه ها،جلوگيري از افزايش قيمتها براي ايام عيد،برآورده کردن نياز آرد و نان شهرستان و مسافران،راه اندازي کمپها و ستاد نوروزي،تامين امنيت لازم براي مسافران،نظارت بهداشتي مناسب بررستورانها و اماکن اقامتي ،تهيه دفترچه هاي راهنماي مناسب گردشگري براي معرفي آثار باستاني شهرستان و... تدابير لازم از هم اکنون انديشيده شود.
 
فرماندار شهرستان بن با اشاره به اينکه شهرستان بن بيشترين امکانات براي اقامت مسافران نوروزي را دارد، از اختصاص بيش از100 تخت براي استقرار مسافران نوروزي خبر داد و گفت: تمهيدات ويژه اي براي اسکان مسافران در تعطيلات نوروزي انديشيده شده که  45 کلاس درس در 9 مدرسه براي اين مهم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 33498

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33498/شهرستان-بن-آماده-براي-پذيراي-ميهمانان-نوروزي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir