۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۳۳۴۸۱
فرمانده انتظامي چهارمحال و بختیاری خبر داد

اعلام آمادگی پليس براي خدمت به مردم و مسافران در روزهای پایانی سال

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختیاری از آمادگي كامل پليس براي خدمت مضاعف به مردم و مسافران در روزهای پایانی سال، خبر داد گفت: ايجاد آرامش و امنيت رواني براي آحاد شهروندان در سفرهاي نوروزي از مطالبات به حق مردم است و برنامه‌ريزي دقيق و حضور هدفمند پليس راه و راهور در حوزه‌هاي ماموريتي زمينه پيشگيري از حوادث و تصادفات رانندگي و جلب رضايت‌مندي مردم و مسئولين را فراهم مي‌كند.
اعلام آمادگی پليس براي خدمت به مردم و مسافران در روزهای پایانی سال
سردار غلامعباس غلامزاده در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار كرد: ايجاد زمينه مشاركت مردم، آموزش قوانين و مقررات راهنمایي و رانندگي و پيشگيري از تخلفات حادثه‌ساز در سطح جاده و شهرها از اهداف مهم پليس در این استان است.

وي ضمن اعلام آمادگي كامل پليس چهارمحال و بختياري براي خدمت مضاعف به مردم و مسافران در ايام پایانی سال تصریح کرد: ايجاد آرامش و امنيت رواني براي آحاد شهروندان در سفرهاي نوروزي از مطالبات به حق مردم است و برنامه‌ريزي دقيق و حضور هدفمند پليس راه و راهور در حوزه‌هاي ماموريتي زمينه پيشگيري از حوادث و تصادفات رانندگي و جلب رضايت‌مندي مردم و مسئولين را فراهم مي‌كند.

غلامزاده افزود: از ديگر مولفه‌هاي موثر در ايام آخر سال جلب مشاركت ادارات، سازمان‌ها و نهادها متولي است كه اين امر مي‌تواند ضمن بسيج تمامي امكانات زمينه ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم و به ويژه مسافران نوروزي را فراهم سازد.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: توجه ويژه به نقاط حادثه‌ساز در سطح جاده‌ها و پوشش اين نقاط و ارائه هشدارهاي لازم به مسافران ازديگر اقدامات مهم در كاهش حوادث و سوانح است كه بايد در برنامه‌ها توجه ويژه‌اي به آن صورت گيرد.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري در پايان سخنان خود استفاده از ظرفيت پليس افتخاري در ماموريت‌هاي پليس راه و راهور را يادآور شد و آموزش، تجهيز و به كارگيري اين عزيزان را فرصتي مغتنم براي نيروي انتظامي جهت خدمات گسترده‌تر به مردم برشمرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۵:۵۱

1 Jan 2020