کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه لردگان:

ضرورت حضور حداکثري هوشمندانه مردم درانتخابات

سایت خبری تحلیلی سلام لردگان , 9 اسفند 1395 ساعت 12:16

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه لردگان گفت: روشنگري براي حضور حداکثري هوشمندانه مردم در انتخابات آينده وظيفه دلسوزان نظام و انقلاب است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام نباتي در جمع كاركنان سپاه ناحيه لردگان با اشاره به نزديك شدن زمان انتخابات، گفت: شأن سپاه و بسيج بالاتر از ورود به دسته بندي هاي سياسي،‌ حزبي و جناحي است.

وي، گفت: سپاه و بسيج به جناح ها و دسته بندي‌هاي سياسي ورود پيدا نمي كنند؛ اما افزايش بصيرت سياسي مردم از وظايف سپاه و بسيج است.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه لردگان، با تأکيد بر ضرورت حضور حداکثري هوشمندانه مردم در انتخابات آينده، افزود: با توجه به وظيفه ذاتي سپاه به عنوان حافظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي، بايستي با برگزاري جلسات روشنگري و بصيرت‌افزايي نسبت به حضور حداكثري هوشمندانه مردم كه از دغدغه هاي جدي مقام معظم رهبري مي باشد انجام وظيفه شود.

وي، با انتقاد از برخي مسئولين در خصوص سهل‌انگاري و كم‌كاري اظهار داشت: به گفته امام خامنه اي (مدظله العالي) حضور باشكوه مردم در راهپيمائي ها دليل بر اين نيست كه آنها ناراحتي و نگراني ندارند؛ بلكه آنها از مسئولين گله مندند.

حجت الاسلام نباتي ادامه داد: نبايد مسئولين كار را به جايي برسانند كه رهبر معظم انقلاب از مسائل جزئي مانند مسئله ريزگردها هم مجبور به ورود و تذکر شوند.

وي در پايان با اشاره به مسئله نفوذ يادآور شد، كه دشمن به دنبال نفوذ در بين نيروهاي ارزشي، خصوصا در بدنه بسيج است. و ما بايد با نور بصيرت و ايمان اين خطر جدي را هم مثل گذشته دفع نمائيم.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 33456

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33456/ضرورت-حضور-حداکثري-هوشمندانه-مردم-درانتخابات

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir