کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس دانشگاه شهرکرد:

ديدار با خانواده شهیدان كمترين كار براي تجليل از مقام شهدا است

8 اسفند 1395 ساعت 16:37

رئيس دانشگاه شهركرد گفت: ديدار با خانواده شهیدان كمترين كار براي تجليل از مقام شهدا است و ما امروزه امنيت خود و كشورمان را مديون خون شهدايی همچون شهيد محمد حسن قاسمي مي دانيم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، در آستانه برگزاري يادواره شهداي مدافع حرم استان چهارمحال و بختياري و نهمين يادواره شهداي گمنام دانشگاه شهركرد، دکتر منوچهر ذوالفقاري مسئول بسيج دانشجويي استان، شايان شامحمدي رئيس دانشگاه شهركرد، حميدرضا عزيزي معاونت فرهنگي دانشگاه و جمعي ديگر از مديران، مسئولان و دانشجويان دانشگاه شهركرد با پدر شهيد مدافع حرم محمد حسن قاسمي ديدار و گفتگو كردند.

در اين ديدار، ابتدا رئيس دانشگاه شهركرد ضمن تجليل از مقام شامخ آن شهيد، گفت: ديدار با خانواده شهیدان كمترين كار براي تجليل از مقام شهدا است و ما امروزه امنيت خود و كشورمان را مديون خون شهدايی همچون شهيد محمد حسن قاسمي مي دانيم.

در ادامه پدر شهيد مدافع حرم طي سخناني برگ هايی از زندگي شهيد را بازخواني كرد و افزود: شهيد محمد حسن قاسمي سرباز واقعي ولايت بود كه در كسوت و لباس جامعه پزشكي به كمك مظلومان شتافت و در همين راه در حالي كه چند مجروح را با آمبولانس در سوريه همراهي مي كردند مورد اصابت رگبار گلوله تروريست ها قرار گرفت و به شهادت رسيد.

انتهاي پيام/1026ج


کد مطلب: 33442

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33442/ديدار-خانواده-شهیدان-كمترين-كار-براي-تجليل-مقام-شهدا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir