۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۳۳۳۹۷
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری خبر داد

كشف ۶۰ كيلو ترياك در عمليات مشترك پليس چهارمحال و بختياري و ياسوج

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری از كشف ۶۰ كيلوگرم ترياك در عمليات مشترك پليس استان و ياسوج، خبر داد.
كشف ۶۰ كيلو ترياك در عمليات مشترك پليس چهارمحال و بختياري و ياسوج
سرهنگ رستم بهرامي رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام كارهاي اطلاعاتي و تحقيقاتي از فعاليت يك قاچاقچي حرفه اي كه از استان هاي جنوبي کشور موادمخدر را خريداري و در مرکز کشور توزيع مي كرد مطلع شدند.

وي افزود: ماموران با گسترش تحقيقات پي به اين موضوع بردند كه اين قاچاقچي قصد انتقال موادمخدر از جنوب كشور به استان را به وسيله يك دستگاه سواري پژو پارس را دارد.

اين مقام انتظامي ادامه داد: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي در يك عمليات مشترك با پليس مبارزه با مواد مخدر كهكيلويه و بوير احمد موفق شدند با پوشش انتظامي محور "ياسوج - لردگان" خودروي مورد استفاده قاچاقچي را شناسايي و پس از توقيف، در بازرسي از آن ۶۰ كيلوگرم ترياك جاساز كشف و راننده را دستگير كنند.

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختياري در پايان همكاري اطلاعاتي پليس در استان هاي مختلف را راهكاري اساسي براي برخورد با قاچاقچيان ذكر كرد و گفت: اشرار و قاچاقچيان بدانند،پليس با اشراف اطلاعاتي و رصد كردن مداوم باندهاي توزيع کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد اين افراد سودجو به اهداف پليد خود دست يابند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۷:۴۵

4 Feb 2020