۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۳۳۳۶۷
در منطقه غرب شهرستان شهرکرد:

اختصاص بيش از 6 ميليارد تومان براي اجرا و ساخت 11 پروژه

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: 6 ميليارد و 300 ميليون تومان اعتبار براي اجرا و ساخت 11 پروژه در منطقه غرب شهرستان شهركرد اختصاص يافت.
اختصاص بيش از 6 ميليارد تومان براي اجرا و ساخت 11 پروژه
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ حميد ملك پور فرماندار شهرستان شهرکرد اظهار داشت: ساخت و بهسازي كلينيك چالشتر و اشكفتك، اجراي فاضلاب اشكفتك و مهديه، پوشش معابر، چمن كاري، ايجاد پل عابر، ايجاد پارك محله اي از مهمترين طرح ها و پروژه هاي در حال اجرا در منطقه غرب شهرستان شهركرد است.

وي با اشاره به طرح فرهنگ سازي و مبارزه با موادمخدر در نقنه و ناحيه ۳۲ شهركرد افزود: اين دو منطقه از نقاط آسيب پذير و درگير مواد مخدر هستند كه در سال جاري ۱.۵ ميليارد تومان جهت اجراي برنامه هاي مختلف از جمله آموزشي، كارگاهي، فرهنگ سازي در اين مناطق اختصاص داده شده است.

فرماندار شهرستان شهركرد گفت: ۳۵۵ ميليون ريال اعتبار به اداره ورزش و جوانان، ۱۳۰ ميليون ريال به اداره تبليغات اسلامي، ۴۰ ميليون ريال به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شهركرد، ۱۳۵ ميليون ريال به اداره بهزيستي شهرستان و ۲۰۰ ميليون ريال به مجموعه استانداري جهت اجراي برنامه هاي مختلف جهت پيشگيري و مبارزه با موادمخدر در دو ناحيه ۳۲ و نقنه اختصاص يافته است كه تاكنون ۷۹ درصد اين ميزان جذب شده است.

ملك پور افزود: ساخت و فعال كردن كتابخانه عمومي در ناحيه ۳۲، اجراي برنامه هاي متعدد فرهنگي و تفريحي در اين ناحيه، ارائه خدمات مشاوره، برگزاري كلاس هاي متعدد فرهنگي و آموزشي از مهمترين فعاليت هاي صورت گرفته در ناحيه ۳۲ شهركرد است كه تا كنون تاثير خوبي را به خصوص در تغيير فضاي خشك و سالم سازي محله داشته است.

وي با اشاره به اجراي طرح ضربتي مبارزه با توزيع كنندگان و خريداران موادمخدر از سوي نيروي انتظامي اشاره و تصريح كرد: اين طرح بسيار موثر بوده است و تا زمان پاكسازي كامل همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۶:۱۳

6 Jan 2020