۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۳۳۳۰۱
امام جمعه کوهرنگ در جشنواره تشويق آمران به معروف و ناهيان از منکر

نبايد اجازه دهيم تا فرهنگ هاي غربي با فضا سازي شيطاني وارد جامعه شوند

امام جمعه کوهرنگ گفت: نبايد اجازه داد تا فرهنگ هاي غلط غربي که با فرهنگ و زندگي اسلامي هيچ گونه همخواني ندارد با فضا سازي هاي شيطاني شان وارد جامعه نشود.
نبايد اجازه دهيم تا فرهنگ هاي غربي با فضا سازي شيطاني وارد جامعه شوند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، به مناسبت گراميداشت حرکت تاريخي جوانان انقلاب، جشنواره تشويق آمران به معروف و ناهيان از منکر در شهر چلگرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ در مراسم جشنواره تشويق آمران به معروف و ناهيان از منکر کوهرنگ در حسينيه محمد رسول الله (ص) با اشاره به حرکت تاريخي جوانان انقلابي در حمايت از به ثمر رساندن انقلاب اسلامي، بيان کرد: جوانان در هر جامعه اي سرمايه هاي آن جامعه هستند و نگهداري ازکشور را شهداي انقلاب و شهداي هشت سال دفاع مقدس با اهدا جان خويش به همه ي ما آموختند.

حجت‌الاسلام طباطبايي افزود: امروز هم شما جوانان بايد هميشه هوشيار بوده و مراقب هجمه هاي فرهنگي و ديني دشمنان ايران و اسلام باشيد تا فرهنگ هاي غلط غربي که با فرهنگ و زندگي اسلامي هيچ گونه همخواني ندارد با فضا سازي هاي شيطاني شان وارد جامعه نشود.

حجت‌الاسلام طباطبايي بيان کرد: وظيفه همه ماست تا با هنجارشکنان و کساني که به ارزش هاي جامعه بي توجهي مي‌کنند را با رفتاري درست امر و نهي کنيم و مسائل و مباحث را به صورت دوستانه به اينگونه افراد يادآوري کنيم.

گفتني است، در اين جشنواره که مسئولين و مردم حضور داشتنداز آمران به معروف و ناهيان از منکر با اهدا لوح سپاس تقدير شد.

انتهاي پيام1022ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۲:۲۶

29 Dec 2019