کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري:

همسران جانبازان و ايثارگران پرستاران بي نشان اند

25 بهمن 1395 ساعت 11:48

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري گفت: مولفه‌هاي ايثار در جامعه کمرنگ شده است، مادران هستند که مي‌توانند مولفه‌هاي ايثار را به فرزندانشان آموزش دهند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين فاطمه دوستی مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري در آيين تجليل از همسران جانبازان قطع نخاعي(پرستاران بي‌نشان) گفت: حس ايثارگري واز خودگذشتگي که در ميان همسران جانبازان وجود دارد لازم است به مردم معرفي شود.

دوستي اظهار کرد: زنان اسوه و ايثارگر زيادي هم در کشور و هم در اين استان داريم ولي در بسياري از موارد خود اين زنان نمي‌خواهند معرفي شوند  و دوست دارند بي نشان باقي بمانند.

وي افزود: بسيار تمايل داشتم از نزديک با همسران جانبازان قطع نخاعي ديدار داشته باشم.

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري بيان داشت: اگر همسران جانبازان قطع نخاعي متحمل سختي ها و رنج هاي بيشماري مي شوند اما حس‌هاي خوبي چون گذشت، ايثار و فداکاري در ميان اين بانوان وجود دارد که لازم است به مردم معرفي شود.

دوستي خاطرنشان کرد: مولفه‌هاي ايثار در جامعه کمرنگ شده است، مادران هستند که مي‌توانند مولفه‌هاي ايثار را به فرزندانشان آموزش دهند و اين روح زيباي ايثارگري را سينه به سينه منتقل نمايند.


در ادامه اين نشست زهرا پورکاوه رابط امور بانوان اداره کل بنياد شهيد و امور ايثارگران چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: هر روز در جريان مشکلات جانبازان قطع نخاعي و خانواده‌هاي آن‌ها هستيم و اميد است خداوند به همسران اين جانبازان توان مضاعف اعطا کند.

انتهاي پيام1026ج /1020ج


کد مطلب: 33261

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33261/همسران-جانبازان-ايثارگران-پرستاران-بي-نشان-اند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir