۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۳۳۲۳۵
همزمان با۳۸پیروزی انقلاب اسلامی:

تجلیل از۳۸کاگر برتر چهارمحال و بختیاری

همزمان با ۳۸سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر از۳۸کارگرو کار آفرین و کارفرمابرتر چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.
تجلیل از۳۸کاگر برتر چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز، عباس جزایری مدیرکل اداره کار رفاه، تعاون و رفاه اجتماعی به نقش کارگران در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره و گفت:کاگران قشر توانمند و زحمت کش جامعه هستندکه به عنوان بازوان و مولدان چرخ صنعت و تولید می توان از آنها نام برد.

وی با اشاره به نقش و حضور فعال قشرهای مختلف ازجمله کارگران در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی افزود: کارگران قشر زحمتکش و مولد جامعه هستند که همواره نقش خود را در مسیر انقلاب به خوبی ایفا کردند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: آن چه انقلاب اسلامی را پیروز کرد رهبری های خردمندانه امام راحل (ره) و وحدت کلمه و اتحاد مردم بود.

وی اظهار امیدواری کرد با وحدت و اتحاد و حرکت در مسیر ولایت و رهبری این انقلاب و نهضت اسلامی به دست صاحب اصلی خودامام زمان عج خواهد رسید.

وی تجلیل از ۳۸ کاگر زحمت کش و برتر استان را نمونه ای از اقدامات این سازمان عنوان و خاطرنشان کرد:امیداست بتوانیم همیشه و در هر قحنه ای قدردان زحمات آنها باشیم.

انتهای پیام/۱۰۲۲ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۳:۱۴

29 Dec 2019