۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۳۳۲۲۷
درپيامي:

امام جمعه اردل از حضور چشمگير مردم در راهپيمايي 22 بهمن تقدير کرد

امام جمعه اردل طي پيامي از حضور پرشور مردم ولايتمدار شهرستان اردل در راهپيمايي 22 بهمن و گراميداشت سي‌ و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي تقدير کرد.
امام جمعه اردل از حضور چشمگير مردم در راهپيمايي 22 بهمن تقدير کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام بهرامي امام جمعه شهر اردل طي پيامي از حضور پرشور مردم ولايتمدار شهرستان اردل در راهپيمايي ۲۲ بهمن گراميداشت سي‌وهشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي تقدير کرد.

متن پيام به شرح زير است:

انقلاب اسلامي ايران به عنوان معجزه بزرگ قرن حاضر يکي از صحنه‌هاي بي‌همتاي نمايش استقلال خواهي، آزادانديشي و اسلام‌خواهي ملتي است که در سال‌هاي پس از انقلاب استوار و ريشه‌دار به پاي انقلاب خود مانده‌اند و انقلابي ديگر از ولايت‌مداري و استکبار ستيزي رقم زده‌اند.

ملت ايران با تکيه بر آرمان‌هاي انقلابي و اسلامي خود اميدي را در بين آزادي‌خواهان و مستضعفان پرورش داده که با تکيه بر آن پيشرفت‌هاي بي‌نظيري در حوزه‌هاي علمي، سياسي، فرهنگي، اقتصادي و ساير حوزه‌ها محقق شده و مي‌شود.

ملت ايران که همواره پشتيباني خود از نظام مقدس جمهوري اسلامي را در صحنه‌هاي مختلف به نمايش گذاشته، در ۲۲ بهمن ماه امسال نيز برگ زريني بر افتخارات نظام افزودند تا امضاي ديگري بر سر پيمان آنها با امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامي باشد.

مردم ولايتمدار شهرستان اردل همانند ساير ملت سرافراز ايران اسلامي در راهپيمايي ۲۲ بهمن ماه امسال نشان دادند که ذره‌اي از آرمان‌هاي انقلابي خود کوتاه نيامده و نخواهند آمد تا به لطف خداوند، اين انقلاب به انقلاب جهاني امام عصر (عج) پيوند بخورد.

در اين فرصت، حضور پرشور ملت ايران اسلامي به ويژه مردم ديار اردل در آئين‌هاي گراميداشت سي‌ و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به ويژه راهپيمايي دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه را ارج نهاده و از درگاه ايزد منان توفيق خدمتگزاري هرچه بهتر به اين مردم را براي همه مسئولان مسألت مي‌نمايم.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۸:۲۱

7 Feb 2020