کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسيج رسانه چهارمحال و بختياري:

هم دلي ملت ايران راه نفوذ دشمن به نظام را مي بندد

22 بهمن 1395 ساعت 16:13

مسئول بسيج رسانه استان چهارمحال و بختياري گفت: هم دلي ملت ايران در راهپيمايي 22 بهمن ماه به دشمن نشان داد که هيچگاه نمي تواند بر ملت ايران نفوذ پيدا کند.


 به گزارش جهانبین نیوز ؛ سرهنگ عيسي حيدري مسئول بسيج رسانه استان چهارمحال و بختياري در گفت و گو با خبرنگار بام ايران خبر اظهار کرد: حضور جوانان در راهپيمايي ۲۲ بهمن ماه به جهانيان نشان داد که هيچ گاه پشت رهبرمان را خالي نکرده و پشت نظام ايستاده و از آن دفاع مي کنيم.

وي با اشاره به اينکه راهپيمايي ۲۲ بهمن ماه يک وظيفه ديني نيز بود تصريح کرد: حضور در اين راهپيمايي نمونه بارز تولي و تبري است که با حضور خود در اين صحنه اعلام انزجار به ظلم استکبار جهاني است.

حيدري با بيان اينکه ما اعلام انزجار از استکبار جهاني و زياده خواهي هاي دنياي استکبار و دنياي غرب نموده ايم عنوان کرد: ما در کنار رهبران ديني ايستاده و از آن ها حمايت مي کنيم.

وي تاکيد کرد: قطعا حضورمردم هرچه باشکوه تر و پررنگ تر باشد مشت محکمي مردم بر دهان ياوه گويي هاي ترامپ خواهد بود و جواب دندان شکني است که از اين به بعد هيچ گاه جرات نکند براي مردم ايران و نظام قانون خط و نشان بکشد.

حيدري يادآور شد: يکي از مسائلي که در جامعه امروز ما بوده اين است که بتوانيم وحدتمان را حفظ کنيم و نگذاريم دشمن با اهدافي که دارد بتواند نفوذ کرده ، بين مردم تفرقه بياندازد و خطوط اصلي نظام را منحرف کند.

وي تاکيد کرد : اگر همه ما باهم هم دل و هم زبان باشيم هيچ موقع و هيچگاه دشمن نميتواند به اهداف شومي که دارد دست پيدا کند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 33218

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33218/هم-دلي-ملت-ايران-راه-نفوذ-دشمن-نظام-مي-بندد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir