کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طی پیامی/

دعوت فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از آحاد مردم براي شركت در راهپيمايي۲۲ بهمن

21 بهمن 1395 ساعت 8:36

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري در پيامي انقلاب اسلامي را آغاز يک حرکت بزرگ در قرن حاضر دانست و از مردم شهيدپرور استان خواست، هرچه با شكوه تر در راهپيمايي ۲۲ بهمن شركت كنند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري با بيان اين مطلب كه انقلاب اسلامي آغاز يک حرکت بزرگ در قرن حاضر است که نقطه عطف آن ۲۲ بهمن سال ۵۷ بود از آحاد مردم شهيدپرور استان خواست، هر چه با شكوه تر در راهپيمايي ۲۲ بهمن شركت كنند.

وی ضمن تبريك ايام الله دهه مبارك فجر گفت: در اين روز ملت شريف ايران پايه هاي نظام اسلامي را بنا نهاد، اين واقعه تاريخي و فراموش نشدني دست بيگانگان را از اين سرزمين پهناور قطع و کشور رادر اين روز بزرگ به استقلال رساند. مردم در طول ۳۷ سال گذشته همواره از نظام اسلامي پشتيباني کرده و هيچگاه در دفاع از ارزش ها کوتاه نيامده اند. مردم ايران با مشارکت حداکثري در راهپيمايي ۲۲ بهمن بارديگر وفاداري و پايبندي خود را به منصه ظهور رسانده و دشمنان را در رسيدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

جمهوري اسلامي، يك الگوي حكومت مردم سالاري ديني است كه شكل گيري و استمرار آن، بر پايه مباني ديني و مشاركت فعال مردم در همه صحنه ها لزوم دارد، در اين روز ملت ايران حقانيت خود را به رخ جهانيان خواهند كشيد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 33175

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33175/دعوت-فرمانده-نیروی-انتظامی-چهارمحال-بختیاری-آحاد-مردم-براي-شركت-راهپيمايي۲۲-بهمن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir