۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۳۳۱۶۰
در مناطق صعب العبور شهرستان لردگان صورت گرفت

ارائه خدمات رايگان دامپزشکي در دهه فجر به دامداران شهرستان لردگان+ عکس

سرپرست اداره دامپزشکي لردگان اظهار داشت: به مناسبت ايام‌الله دهه فجر، خدمات دامپزشکي رايگان در مناطق صعب العبور شهرستان لردگان صورت گرفت .
ارائه خدمات رايگان دامپزشکي در دهه فجر به دامداران شهرستان لردگان+ عکس
به گزارش جهانبین نیوز، عبدالهي سرپرست دامپزشکي شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان گفت: در سال‌هاي اخير با توجه به شرايط اقليمي و کاهش ميانگين بارش سالانه، خشکسالي يکي از مهم‌ترين معضلات تهديدکننده صنعت دامداري در شهرستان است به طوري که اين پديده مي‌تواند جمعيت دامي را در مقابل عوامل عفوني و غير عفوني تهديد کند.

وي تصريح کرد: به‌همين منظور با ‌توجه به فرارسيدن بهمن ماه و ايام‌الله دهه فجر، اداره دامپزشکي اين شهرستان همانند سال‌هاي گذشته در  بهمن ماه امسال نيز اقدام به معاينه رايگان دام‌هاي منطقه مي‌کند.
عبدالهي افزود: 100 ليتر سم و شربت  ضد انگل،  ويزيت  رايگان  بيش از 50 راس گوسفند و بز، واکسيناسيون بيش از دوهزار و 500 رأس گوسفند عليه بيماري تب برفکي در روستاي چرکن اين شهرستان بصورت رايگان توزيع شد.
وي در پايان با اشاره به بيماري آنفولانزاي گفت: خوشبختانه در لردگان تاکنون موردي از اين بيماري مشاهده نشده است و تمام آزمايش‌ها در خصوص اين بيماري منفي بود.


انتهاي پيام1022ج /630 ل
مرجع : سایت خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۴:۳۴

26 Dec 2019