کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در شهرستان فارسان

نشست دغدغه مندانه فرمانده سپاه استان و روحانيون شهرستان فارسان با محوريت مسائل فرهنگي

17 بهمن 1395 ساعت 17:49

امام جمعه شهر فارسان گفت:ارتباط بسيار خوبي بين طلاب و سپاه وجود دارد،اين انقلاب به برکت وجود سپاه و بسيج است و اميدواريم که اين ارتباط تداوم داشته باشد تا به موفقيت هاي بيشتري دست پيدا کنيم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، در نشست سردار فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) و امام جمعه شهرستان فارسان ابتدا حجت الاسلام حسين جمالي زاده ضمن گراميداشت ايام الله دهه مبارک فجر به دو نکته مهم  اشاراتي داشتند از جمله اين نکته ها در دهه فجر هرسال  دوران مرز بين رژيم طاغوت  ونظام جمهوري  اسلامي ومقايسه  کردن بين انقلاب  و نظام طاغوت  برايمان تجديد مي شود و براي روحانيون  فرصت  مناسبي است براي يادآوري  اتفاقات براي نسل جديد  و بيان حقايق ،وظيفه اي که خداوند بر عهده ما گذاشته است.

جمالي زاده در ادامه به شرح چند وظيفه از وظايف طلاب اشاره داشت اظهار داشت:ارتباط با خدا  را تقويت کنيد،نماز جلوه است تا مي توانيم به نماز بيشتر بها دهيم،انفاق و زکات را رواج دهيد،ارتباط مالي با مردم وتشويق متمکنين  براي ارتباط با نيازمندان ،اطاعت از رهبري زمان ورهرو ولايت  وامامت  بودن

اين انقلاب به برکت وجود سپاه و بسيج است و اميدواريم که اين ارتباط تداوم داشته باشد

وي در پايان اظهار داشت:ارتباط بسيار خوبي بين طلاب و سپاه وجود دارد ،اين انقلاب به برکت وجود سپاه و بسيج است و اميدواريم که اين ارتباط تداوم داشته باشد تا به موفقيت هاي بيشتري دست پيدا کنيم.

در ادامه سخنان امام جمعه شهرستان سردار محمد علي اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) سخنان خود را آغاز کرد وافزود:اول سخن گرامي ميداريم  اين ايام فرخنده را، ايام الله مبارک دهه فجر  وياد وخاطره شهداي عزيز ،شهدا مدافع حرم وياد وخاطره اولين شهيد انقلاب اين شهرستان شهيد قربانعلي داوودي وبه روان پاکشان درود ميفرستيم.

سردار اکبري در ادامه اظهار داشت:بنده شعاري را که براي کارخود انتخاب کرده ام،  شعار تقويت  بسيج  و پايگاههاي مردم محور  که براي اجراي اين شعار مهم فرماندهان سپاه هر شهرستان  را به عنوان  مسئول پايگاههاي مردم محور  انتخاب کرده ايم  اميدواريم که با همکاري بزرگواران  به اين امر مهم دست پيدا کنيم.

سردار اکبري در ادامه خاطرنشان شد :اولين گروهي که قبل از انقلاب  با امام خميني  (ره) بيعت کردند  بختياري ها  بودند وانزجار خود را از بختيار اعلام داشتند وهميشه پشت انقلاب و امام بوده و هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان اظهار داشت :اگر پاسداران  اهل عمل باشند  مردم هم  با آنها  هماهنگ مي شوند  و فعاليت خواهند داشت همانگونه که در زمان جنگ  فعال بودن وبراي پيروزي با هم يکي شدند  وحرمت لباس پاسداري را نگه داشتند  لباسي که از زمان شهيد متوسليان بوده  است.

مردم و بسيجيان بيشتر در مساجد،پايگاهها و نماز جماعات شرکت کنند

سردار اکبري در ادامه افزود: مردم و بسيجيان بيشتر  در مساجد و پايگاهها و نماز جماعات شرکت کنند تا همبستگي بيشتري بين مردم و بسيجيان بوجود آيد و تا جايي که ميتوانيم با طلاب  بزرگوار همکاري  کنيم.

سردار اکبري به حضور نيروهاي اين استان در سال گذشته در سوريه اشاره داشت وگفت:در جنگ سوريه وداعش بسياري از عزيزاني که از اين استان اعزام شده بودند از خود گذشتن و رشادت خود را به معرض ديد همگان قرار دادند  واعلام داشتند که ما پيرو اهل بيت هستيم.

انتهاي پيام1022ج /590پ


کد مطلب: 33089

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33089/نشست-دغدغه-مندانه-فرمانده-سپاه-استان-روحانيون-شهرستان-فارسان-محوريت-مسائل-فرهنگي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir