کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري خبر داد

واگذاري بناهاي تاريخي شهر باباحيدر به بخش خصوصي

16 بهمن 1395 ساعت 12:06

مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري از واگذاري بناهاي تاريخي شهر باباحيدر در استان چهارمحال و بختياري به بخش خصوصي در جهت رونق صنعت گردشگري استان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ بهمن عسگري سوادجاني مديرکل ميراث فرهنگي ،صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري از ايجاد اشتغال و درآمد براي کليه اقشار جامع در سه حوزه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خبر داد و اظهار داشت: در بخش صنايع دستي بيش از ۳۰ رشته فعال براي اشتغال مولد جوانان، واگذاري بناهاي تاريخي و ارائه کانون هاي گردشگري از طريق مزايده به بخش خصوصي و... همچنين ارائه تسهيلات و خدمات بيمه اي تحت پوشش اين اداره کل مي باشد.

وي با بيان اينکه شهر باباحيدر يکي از مناطق مهم در بخش گردشگري و اشتغال زايي در محور شهرکرد–فارسان–کوهرنگ مي باشد افزود: با ايجاد کمپينگ هاي گردشگري، خانه مسافرها و رستوران در اين مسير مي توان به رونق بسيار زيادي در منطقه ايجاد کرد.

عسگري سوادجاني همچنين از پروژه هاي اين شهر شامل، خانه مسافر، سفرخانه سنتي، رستوران بين راهي و بناهاي تاريخي اين شهر بازديد بعمل آورد و گفت: اين اداره کل اعلام آمادگي خود درجهت هرگونه همکاري با سرمايه گذاران و متوليان بخش خصوصي در جهت رونق صنعت گردشگري اعلام مي نمايد.

شهر باباحيدر از توابع شهرستان فارسان و در فاصله ۴۵ کيلومتري از مرکز استان واقع شده که داراي آثار تاريخي و جاذبه هاي گردشگري زيباي نظير غار سراب، چشمه هاي فراروان و باغات ميوه است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 33073

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33073/واگذاري-بناهاي-تاريخي-شهر-باباحيدر-بخش-خصوصي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir