۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۳۳۰۶۹
مديرکل اوقاف و امور خيريه چهارمحال و بختياري:

آغاز ثبت نام چهلمين دوره مسابقات قرآن کريم در چهارمحال و بختياري

مديرکل اوقاف و امور خيريه چهارمحال و بختياري از آغاز ثبت نام چهلمين دوره مسابقات قرآن کريم خبر داد و گفت: ثبت نام تا بيستم فروردين‌ ماه 96 ادامه دارد.
آغاز ثبت نام چهلمين دوره مسابقات قرآن کريم در چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام مرتضی عزیزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: علاقه ‌مندان برای ثبت ‌نام می توانند به آدرس اینترنتی http://quraniran.ir/Competitions/login.aspx مراجعه و افرادی که دسترسی به ثبت نام اینترنتی ندارند، نیز به ادارات اوقاف و امور خیریه سراسراستان مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: همچنین افراد علاقمند به شرکت در این مسابقات می توانند از طریق شماره پیامک ۵۰۰۰۵۵۳۸ در این آمسابقات ثبت نام کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با پایان یافتن زمان ثبت نام برای حضور در این مسابقات، مقدمات برگزاری مرحله شهرستانی آغاز می‌شود.

عزیزی با بیان اینکه زمان برگزاری مرحله شهرستانی مدت زمان ۵۰ روزه‌ در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: این بازه از روز بیستم فروردین‌ تا پایان اردیبهشت‌ ماه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: مرحله شهرستانی رقابت‌های رشته معارف نیز به صورت سراسری و طی روز ۲۸ اردیبهشت‌ برگزار خواهد شد و همچنین برگزاری مرحله استانی این رشته نیز روز ۱۲ یا ۱۹ مردادماه در نظر گرفته شده است.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به اینکه مرحله استانی این مسابقات نیز در مدت زمان ۴۰ روزه یعنی از روز ۱۰ تیرماه تا ۲۰ مردادماه خواهد بود، افزود: مرحله کشوری این مسابقات نیز در استان آذربایجان غربی به میزبانی شهر ارومیه از ۱۱ الی ۲۶ شهریورماه سال ۹۶ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۷:۲۴

12 Jan 2020