۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۳۳۰۴۹
امام جمعه شهر سامان :

دشمنان انقلاب اسلامي به دنبال دو قطبي سازي باور هاي مردم است

امام جمعه شهر سامان گفت: دشمن دنبال دو قطبي و دوگانگي سازي در نوع نگرش, بينش و باورهاي مردم است، راه نفوذ آن هم نفوذ به درون خانواده ها به چالش کشيدن مديريت خانواده ها است.
دشمنان انقلاب اسلامي به دنبال دو قطبي سازي باور هاي مردم است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سامان ما ، امام جمعه شهر سامان حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور با تبريک ولادت حضرت زينب (س)و روز پرستار و بهورز، اظهار داشت:هميشه حضرت زينب (س) را بانوي صبر و استقامت مي نامند، اما با توجه بر اينکه در دهه فجر قرار داريم حضرت زينب را بايد بانوي ولايت مدار ياد کرد و همه زيبايي هاي حضرت زينب بر ولايت مداري اين حضرت است.

حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور با بيان اينکه وقتي انسان در مسير « ولي » خودش که حالا مي خواهد پدرش باشد مثل امير المومنين (ع) يا برادرش باشد و وقتي انسان «ولي» داشته باشد در مسيري که مي رود خاطرش جمع است، بيان داشت: وقتي که انسان ولي داشته باشد راه درست را مي رود چرا که متصل به خداست ، ولايت متصل به خداست.

صبر و استقامت حضرت زينب (س) در رساتاي ولايت مداري اين حضرت بوده است


ملک پور با بيان اينکه اتصالِ با عنايت و هدايت است، تصريح کرد: صبر و استقامت پرستاري حضرت زينب (س) براي ولايت مداري اين حضرت بوده است

وي با بيان اينکه از ويژگي هاي کليدي و از صفات مهم حضرت زينب (س) حالت رضا و خشنودي است، عنوان کرد: اين شکوه و نارضايتي از وضع موجود يکي از صفات منفي است که باعث غم و افسردگي انسان مي شود و اين راحتي و شادي در صفت رضاست.

نگاه انسان به حوادث و در زندگي بايد بر اساس مثبت انديش باشد

ملک پور با اشاره بر اينکه حضرت زيبن بيشترين مصيبت ها را درطول زندگي داشتند اما همه اين ناملايماتي ها را زيبا مي دانستند و اين موارد از باور انسان ، اعتقادات ، باور و ايمان و قوي است ، بيان داشت: حضرت زيبنب بايد براي همه ما الگو و اسوه باشد.

وي با بيان اينکه نگاه انسان به حوادث و در زندگي بايد بر اساس مثبت انديش باشد، تاکيد کرد : يکي از مشکلات امروز جامعه که معضلاتي درست کرده بالا بودن سطح توقعات است، لذا اگر مي خواهيم توقعات پائين بيايد و از زندگي راضي باشيم بايد به پايين دست خود نگاه کرد.


امام جمعه شهر سامان در خطبه دوم با بيان اينکه تقوا بايد به سبک زندگي ما در گفتار، نگاه ها و ميهماني ها وجود داشته باشد بيان داشت: همانا بهترين چيز تقواست خودم و همه شما عزيزان را به رعايت تقواي الهي دعوت مي کنم

به وجود آمدن انقلاب اسلامي موجب از بين رفتن تمام معادلات ابر قدرت ها در جهان شد

حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور با اشاره بر اينکه در دهه فجر قرار داريم و از انقلابي صحبت مي کنيم که معادلات ابر قدرت ها را بر هم ريخت و دو جريان فکري يکي کمونيزم و مارکسيزم و ديگري سرمايه داري ليبرال دموکراسي که مبتني بر زور و قدرت بود در جهان حکم راني مي کردند ، بيان داشت: واقعيت آن روز جهان همين بود و هيچکس فکر نمي کرد انقلابي بيايد و همه معادلات شرق و غرب را بر هم بزند.

ملک پور با بيان اينکه با همت بلند بزرگ معمار انقلاب حضرت روح الله(ره) و مبارزات ملت شريف ايران اين اتفاق در ايران اسلامي افتاد ، بيان داشت: اين انقلاب به جايي رسيده است که به فضل خدا همه جهان را فرابگيرد.

وي با تاکيد بر اينکه با پيروزي انقلاب صاحبان قدرت به خودشان آمدند و وحشت کردند و ترس از اين داشتند که دنيا از انحصارشان خارج شود از همان ابتدا براي خاموش کردن موتور انقلاب دست به کار شدند، تصريح کرد: در اين هدف و عمل شوم بلوک شرق و غرب دست در دست هم جنگ هاي سخت و نرمي را عليه ملت انقلابي ايران به راه انداختند.

امام جمعه شهر سامان بيان داشت: جنگ نا برابر ۸ ساله يکي از فتنه هايي بود که با مشارکت همه قدرت هاي شرقي و غربي عليه ملت ايران تحميل کردند که با مقاومت و مجاهدت ملت مومن و انقلابي و ولايتمدار حتي يک وجب از خاک کشورمان به دشمن واگذار نشد.

حجت الاسلام محسن ملک پور با بيان اينکه در حال حاضر ديگر دشمن اين انقلاب و ملت ابر قدرت غرب و شرق نيست بلکه ابر قدرت غرب شيطان بزرگ امريکا است، بيان داشت: امريکا در حالي خود در اوج دشوراي ها قرار گرفته براي رهايي از هزاران آسيب و گرفتاري تصميم بر ديوار کشيدن دور خود و قطع رابطه با برخي ملت ها و کشورها گرفته است.

عدم صدور ويزا ممانعت ورود برخي از مردم کشور هاي اسلامي به امريکا نشان از ضعف و پوسيديگي نظام سرمايه داري است

وي تصريح کرد: طرحي هم که رئيس جمهور جديد آمريکا امضا کرده و عدم صدور ويزا يا ممانعت از ورود وابستگان برخي از کشورهااز جمله ايران اسلامي به آمريکا نشان از ضعف و پوسيدگي نظام سرمايه داري دارد که حتي از کودک ۵ ساله ايراني هراس دارند و او را بازداشت مي کنند.

ملک پور با بيان اينکه دشمنان ملت ايران بعد از اين همه زورآزمايي با ملت ايران و تهديد و تحريم هاي گوناگون و انقلاب مخملين و رنگين فتنه آمريکايي ۸۸ را طراحي کردندکه در آن فتنه مرموز و شوم هم تيرشان به سنگ خورد، بيان داشت: دشمنان اين ملت و انقلاب تلاش مي کند که با نفوذ در گلوگاه هاي تصميم سازِ سياست و اقتصاد و فرهنگ بر اندازي نظام و انقلاب را داشته باشند.

دشمنان انقلاب اسلامي به دنبال دو قطبي سازي و دو گانگي در نگرش ، بينش و باور هاي مردم هستند


وي افزود: دشمن دنبال دو قطبي و دوگانگي سازي در نوع نگرشها و بينشها و باورهاي مردم است، اذعان داشت: راه نفوذ آن هم نفوذ به درون خانواده ها به چالش کشيدن مديريت خانواده ها و راه ديگري آنها در انتخابات است که با تغيير ذائقه و گرايشات و باورهاي توده مردم به وسيله صندوق راي که ريشه انقلاب و نظام اسلامي را مي خواهند اين انقلاب و نظام را از بين ببرند.

ملک پور با بيان اينکه در فتنه ۸۸ که دنبال هدف شومي بودند بلکه باهوش و زيرکي ديده بان انقلاب اين رهبري عزيز و فرزانه و غيرت ملي و ديني و وانقلابي مردم به جبهه استکبار و عمله آن در داخل اجازه رسيدن به مقصود را ندادند.

ملک پور تصريح کرد: مردم ما جمعه آينده ۲۲ بهمن ماه پاسخ اين همه گستاخي ها و دشمني ها را با حضور پرشور خود خواهند داد و شعار امروز ما همان شعار عاشورايي است که « هيهات منا الذله » است.

انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۴:۵۷

2 Jan 2020