۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۳۳۰۴۶
امام جمعه شهر اردل:

اقتدار ايران اسلامي مديون جانفشاني انقلابيون است

حجت الاسلام بهرامي گفت: ايثارگري و جانفشاني انقلابيون موجب اقتدار و اعتلاي انقلاب اسلامي ايران شده است.
اقتدار ايران اسلامي مديون جانفشاني انقلابيون است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي گفت: تقوا مشعلي است که انسان را از تاريکي و گناه نجات مي دهد.

بهرامي با بيان اينکه راه جداشدن ازگرفتاري ها تقواي الهي است، افزود: اميرالمومنين در رابطه با تقواي الهي مي‌فرمايد هرکسي رابطه اش را با خدا درست کند و اگر کسي خودش را نزد خداوند آبرودار کند خدا با او رابطه درستي برقرار مي کند و برايش راهگشايي مي کند.

وي بيان کرد:اهل تقوا باشيد چرا که واسطه پذيرش اعمال است و خدا از انسانهاي با تقوا عمل صالح را قبول مي‌کند.

اقتدار ايران اسلامي مديون جانفشاني انقلابيون است

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن تبريک ميلاد با سعادت حضرت زينب(س) و روز پرستار و همچنين ايام الله نوراني دهه مبارک فجر با اشاره به رشادتهاي مردم ولايتمدار ايران اسلامي در تمامي عرصه هاي انقلاب اسلامي خصوصا پيروزي انقلاب اسلامي گفت: ما مديون جانفشاني انقلابيون هستيم چرا که ايثارگري و جانفشاني اين دلاوران مخلص انقلاب موجب اقتدار و اعتلاي انقلاب اسلامي ايران شده است.

حجت الاسلام بهرامي ضمن دعوت از حضور با شکوه مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن گفت:۲۲ بهمن روزاعلام حمايت از ارزش هاي نظام اسلامي همچون ايستادگي، مردمسالاري ديني، عدالت اجتماعي، استکبار ستيزي، استقامت بر سر آرمانهاي امام (ره) و شهدا و اسلام خواهي است.

وي بيان کرد: مردم ما قطعا امسال که دشمن چنگ و دندان بيشتري نشان مي دهد بيشتر به صحنه خواهند آمد و مشت محکم ديگري به دهان استکبار و رسانه هايي که به دنبال دور کردن جوانان ما از ارزشهاي اسلام و انقلاب اسلامي هستند، خواهند زد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۸:۰۳

1 Feb 2020