۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۳۳۰۱۷
معاون آموزش و نوآوري آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ خبر داد:

برگزاري مرحله آموزشگاهي جشنواره نوجوان خوارزمي‌ در کوهرنگ

معاون آموزش و نوآوري آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ گفت: مرحله آموزشگاهي جشنواره نوجوان خوارزمي ‌با حضور پرشور دانش‌آموزان در مدارس شهرستان کوهرنگ برگزار شد‌.
برگزاري مرحله آموزشگاهي جشنواره نوجوان خوارزمي‌ در کوهرنگ
به گزارش جهانبین نیوز، صفر موسايي، معاون آموزش و نوآوري آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر با بيان اينکه جشنواره نوجوان خوارزمي‌ ويژه دانش‌آموزان دوره اول متوسطه با هدف ايجاد بستر مناسب و متنوعي از فعاليت‌هاي علمي، پژوهشي، مهارتي و در عين‌حال همراه با نشاط در راستاي نشو و نماي استعدادهاي دانش‌آموزان و تحقق يادگيري پايدار برگزار مي‌شود، افزود: برگزاري اين جشنواره‌ها مي‌تواند در تقويت يادگيري، توجه به فرآيند کار، آموزش راه و روش يادگيري، ارتقاي نگرش دانش‌آموزان در فعاليت‌هاي پژوهشي و کشف و حل خلاقانه مسائل موثر باشد.

صفر موسايي افزود: اين جشنواره در محورهاي مختلفي برگزار مي‌شود و ايجاد بازارچه‌ براي دانش‌آموزان مقطع دوره اول جشنواره نوجوان خوارزمي‌ يکي از اين محورهاست که در راستاي ايجاد زمينه براي ايجاد اشتغالزايي دانش‌آموزان نقش بسيار سازنده‌اي دارد و روحيه خودباوري فردي را در ميان اين قشر پرشور و هيجان تقويت مي‌کند‌.

معاون آموزش و نوآوري  آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ، تقويت خلاقيت دانش‌آموزان را ازجمله مهم‌ترين اهداف در جشنواره نوجوان خوارزمي ‌برشمرد و تصريح کرد: ما امسال توانستيم فضاي بسيار خوبي را براي برگزاري بازارچه دانش‌آموزي اين جشنواره آماده کنيم و خوشبختانه استقبال اوليا و دانش‌آموزان قابل توجه بود.

موسايي بيان داشت: در اين بازارچه دانش‌آموزان با مفاهيمي چون كارآفريني، مشاغل خانگي، بازاريابي و خوداشتغالي آشنا مي‌شوند و مديريت فروش و مديريت بازاريابي را تمرين مي‌كنند‌.

وي گفت: بايد اين باور را براي دانش‌آموزان تبيين كنيم كه يك جامعه توسعه‌يافته نيازمند نيروي انساني خلاق است و نيروي تحصيلكرده جوياي كار، نماد توسعه‌يافتگي نيست و مهارت‌هاي حرفه‌اي، يك ضرورت براي مشاركت فعال در جامعه به‌ شمار مي‌آيد‌.

معاون آموزش و نوآوري آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در ادامه گفت: با همکاري مديران ودبيران مدارس متوسطه و به‌منظور جلوگيري از تک‌بعدي‌سازي دانش‌آموزان و توجه به مهارت‌هاي عملي  در کنار آموخته‌هاي علمي، در اين مدارس اقدام به برگزاري بازارچه دستاوردهاي دانش‌آموزان کرديم و دانش‌آموزان دست‌ساخته‌هاي هنري خود را در اين بازارچه به معرض فروش گذاشتند تا از اين طريق بتوانيم شوق و اشتياق آنان را براي آموختن مهارت‌هاي کاربردي و ارتباط دادن آن با نيازهاي جامعه و موقعيت‌هاي زندگي برانگيخته سازيم‌.

موسايي يادآور شد: امسال جشنواره نوجوان خوارزمي ‌ويژه دانش‌آموزان دوره اول در 6 محور، پژوهش، دست‌سازه‌ها، ادبيات فارسي، مسابقات آزمايشگاهي، زبان انگليسي و بازارچه اجرا مي‌شود.

 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۸:۲۰

28 Dec 2019