کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار کوهرنگ؛

هشتمين جشنواره ملي برف‌آورد شهر برفي در کوهرنگ برگزار مي‌شود

13 بهمن 1395 ساعت 12:32

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: هشتمين جشنواره ملي برف‌آورد شهر برفي، امسال در کوهرنگ برگزار مي‌شود وزمان دقيق اين جشواره در آينده‌اي نزديک اطلاع‌رساني مي‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز، مرتضي زمانپور، فرماندار کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: با توجه به بارش عظيم برف در شهرستان کوهرنگ هشتمين جشنواره ملي برف‌آورد شهر برفي برگزار در اين شهرستان برگزار مي‌شود.
 
وي، هدف از برگزاري اين برف‌آورد را زمينه‌سازي براي طراحي و اجراي برف‌آورد سالانه به صورت بين‌المللي، ايجاد نگرش ويژه به جاذبه‌هاي کوهرنگ بعنوان مقصد گردشگري زمستاني و جذب گردشگر زمستاني، ميزباني هنرمندان و شرکت‌کنندگان سراسر کشور، ايجاد رقابت سالم، گسترش روحيه همکاري بين جوانان و علاقه‌مندان و معرفي و فروش صنايع دستي با برپايي نمايشگاه عنوان کرد.
 
وي پايداري مشاغل گردشگري، توسعه گردشگري زمستاني، افزايش جذب اشتغال واحدهاي اقامتي، گسترش روحيه تعاون و همکاري و بسط فرهنگ و رونق اقتصاد از تعامل آحاد مردم و شرکت‌کنندگان را از ديگر اهداف هشتمين برف‌آورد کشور در کوهرنگ برشمرد.

فرماندار کوهرنگ بيان داشت: زمان دقيق اين جشواره مشخص نيست اما در آينده‌اي نزديک اطلاع‌رساني خواهد شد.
 
در جشنواره برف‌آورد شهر برفي، هنرمندان، مبتکران و مجسمه‌سازان گرد هم مي‌ آيند تا توانايي و دانايي خود را در آفرينش سازه‌هاي برفي به رقابت گذارند.
 
اولين جشنواره شهر برفي، سال 1385 و با عنوان "برف و يخ" در چهارمحال و بختياري اجراء شد، اين جشنواره سال‌هاي بعد به نام "شهر برفي" و سپس بعنوان "برف‌آورد سالانه شهر برفي" ناميده شد.
 
انتهاي پيام/1026ج


کد مطلب: 33016

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33016/هشتمين-جشنواره-ملي-برف-آورد-شهر-برفي-کوهرنگ-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir