کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاري بيش از 90 برنامه در ايام الله دهه فجر در کوهرنگ/

دلايل پايداري و ايجاد انقلاب‌ها وابسته به سه عنصر رهبري، مردم و ايدئولوژي هست

12 بهمن 1395 ساعت 11:39

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: 90 برنامه مختلف در شهرستان کوهرنگ همزمان با ايام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.


به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ کرم نظري سرمازه، فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر با بيان اينکه دهه مبارک فجر براي ما عزت،استقلال و عظمت و بزرگي را آورد، افزود: دهه مبارک فجر براي ملت ايران اعتماد به نفس را رقم زد و تمام ايدئولوژي ها و باورهاي دروني و اعتقادات معنوي ما را عينيت بخشيد.
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج کوهرنگ تصريح کرد: دلايل پايداري و ايجاد انقلاب‌ها وابسته به سه عنصر رهبري، مردم و ايدئولوژي هست و انقلاب ما هم بر اساس اين سه عنصر اساسي و بزرگ شکل گرفت که حضور پرشور مردم، رهبري حضرت امام (ره)، ايدئولوژي قيام حضرت اباعبدالله الحسين عليه‌السلام و سيره اهل‌بيت دلايل ايجاد و پايداري انقلاب اسلامي تا به امروز است.
 
وي با تاکيد بر اينکه بايد سه عنصر فوق را تقويت نمود و احترام ويژه اي برايشان قائل شد،افزود: انقلاب اسلامي ايران به رهبري حضرت امام خميني (ره) با ديگر انقلاب‌هاي عصر خود و پس‌ از آن تفاوت داشت، انقلابي که نسل نظريه‌هاي انقلاب را تغيير داد و با آوردن ايدئولوژي مذهبي به صحنه، مذهب را باسياست در جهان امروز هم‌خوان کرد.
 
سرهنگ نظري در ادامه با اشاره به فرارسيدن ايام الله دهه فجر و سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: در ايام دهه مبارک فجر سپاه حضرت روح الله(ره) با همکاري حوزه ها و پايگاه هاي مقاومت برنامه هاي بسيار خوبي را پيش بيني کرده و اجرا خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در ادامه بيان داشت: همه نهادها و دستگاه هاي در اجراي 90 برنامه، برنامه هاي دهه مبارک فجر را که همراهي مي کنند.

وي با اشاره به برنامه هاي مربوط به سپاه ناحيه کوهرنگ افزود: يادواره شهداي معلم و دانش آموز، ديدار با خانواده محترم شهدا ،جانبازان و آزادگان دوران انقلاب، برگزاري يادواره شهداي عمليات والفجر 8، افتتاح پروژه هاي در حال بهره برداري و گردهمايي يادگاران هشت سال دفاع مقدس برنامه هاي سپاه کوهرنگ است.

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ، به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاري نمايشگاه عکس و آثار شهدا و رونمايي از وصيت نامه شهيد فرهنگي و دانش آموز در ادارات و مدارس را از جمله برنامه هاي شهرستان عنوان کرد و گفت: شرکت و رژه موتوري همزمان با ساير رژه موتوري يگانهاي ادارات و اجراي صبحگاه مشترک نيروهاي مسلح است.
 
وي با بيان اينکه سپاه ناحيه کوهرنگ در اين ايام اقدام به برگزاري يادواره شهدا و ايثارگران انقلاب خواهد کرد ادامه داد: ساير شهرستان هم با برنامه هاي متنوعي در برگزاري جشن انقلاب سهيم هستند.

سرهنگ نظري در ادامه افزود:برگزاري نمايشگاه ، برگزاري برنامه هاي شب شعر، تجليل از ايثارگران و خانواده معظم شهدا، برگزاري مسابقات ورزشي مهم ترين برنامه هاي سپاه ناحيه کوهرنگ است.


انتهاي پيام1022ج /610ک


کد مطلب: 32981

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32981/دلايل-پايداري-ايجاد-انقلاب-ها-وابسته-سه-عنصر-رهبري-مردم-ايدئولوژي-هست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir