۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
کد مطلب : ۳۲۹۶۷
ريئس ستاد دهه فجر شهرستان لردگان خبرداد:

اجرای بيش از 250 برنامه به مناسبت دهه فجردر لردگان

امام جمعه لردگان گفت: جشن هاي دهه مبارک فجر در سطح شهرستان لردگان با محوريت مردم برگزار مي شود.
اجرای بيش از 250 برنامه به مناسبت دهه فجردر لردگان
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام انصاري، امام جمعه و ريئس ستاد دهه فجر شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان ضمن تبريک دهه مبارک فجر اظهار داشت: بهمن ماه پيروزي انقلاب شکوهمند ايران اسلامي به رهبري معمار کبير انقلاب است و انقلاب اسلامي با اتحاد، انسجام، همدلي و حضور گسترده با رهبري امام خميني(ره) پيروز شد.

انصاري بيان داشت: امنيت و آرامشي که در جامعه حکم فرما است مرهون اين انقلاب است و مردم و مسئولين بايد با نشاط و شادابي بيشتر در برنامه هاي اين دهه شرکت کنند و برنامه ها با شکوه هر چه تمام تر برگزار شود.

امام جمعه لردگان اضافه کرد: مراسم راهپيمايي در سطح شهرستان هر سال باشکوه تر از سال گذشته برگزار مي شود و امسال نيز راهپيمايي ۲۲ بهمن از چهار راه قدس به سمت چهار راه بسيج ، چهارراه شهرداري و تا مصلي بزرگ اولي الامر لردگان برگزار مي شود.

رييس ستاد دهه فجر شهرستان لردگان گفت: بيش از 10 کميته اصلي در ستاد دهه فجر شهرستان در بخش هاي مختلف تشکيل شده است که اين کميته ها در دهه فجر بيش از 250 برنامه  را تدارک ديده اند .

انصاري در ادامه به حفظ دستاورد هاي انقلاب اسلامي براي  حفظ مباني مقدس انقلاب اسلامي ايران تاکيد کرد و گفت: ايام الله دهه فجر زمان مناسبي براي بيان دستاورد هاي انقلاب اسلامي است و در جشن هاي  فجر بايد  دستاورد هاي بارز اين انقلاب شکوهمند را به مردم معرفي نمود .

انصاري در پايان به برنامه هاي شاخص و پيش بيني شده براي اجرا در ايام الله دهه مبارک فجر اشاره داشت و گفت: گلباران گلزار شهداء، نواختن زنگ انقلاب در کليه مدارس شهرستان لردگان، نور افشاني، دوچرخه سواري همزمان با 12 بهمن روز ورود امام(ره) به ميهمن اسلامي، رژه موتوري، توزيع اقلام فرهنگي، برپايي نماز شکر توسط 1357 نفر از دانش آموزان لردگاني، برگزاري ده ها جشن دهه فجر،  برپايي نمايشگاه هاي با موضوعات اقتصاد مقاومتي و دهه فجر، برگزاري يادواره شهدا، درمان رايگان و حضور گسترده مردم هميشه در صحنه شهرستان درمراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن از جمله برنامه هايي مي باشد که در اين ايام توسط کميته هاي مختلف برگزار خواهد شد.
انتهاي پيام1022ج /630 ل
مرجع : سایت خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۶:۲۰

28 Dec 2019