۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۳۲۹۱۳
پتروشيمي لردگان به نام ما ولي به کام ديگران!

به انتشارآگهي استخدامي منتشره در سايت پتروشيمي لردگان تجديد نظر شود

آنچه واضح است اينکه تنها سهم شهرستان لردگان از صنعت نوين و وابسته به نفت و گاز يک واحد پتروشيمي است ولاغير که با کش وقوس هاي فراوان سرانجام به مرحله عمل وبهره برداري کامل نزديک شده است و جاي سپاسگزاري از تمام مسئولين مربوطه دارد.
به انتشارآگهي استخدامي منتشره در سايت پتروشيمي لردگان تجديد نظر شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛  آنچه واضح است اينکه تنها سهم شهرستان لردگان از صنعت نوين و وابسته به نفت و گاز يک واحد پتروشيمي است ولاغير که با کش وقوس هاي فراوان سرانجام به مرحله عمل وبهره برداري کامل نزديک شده است و جاي سپاسگزاري از تمام مسئولين مربوطه دارد.

اما آيا نام پتروشيمي براي مردم شهرستان لردگان نان وآب مي شود؟ آيا شهرستان ما داراي صنايع مصرف کننده مواد توليدي در اين واحد پتروشيمي است يا خير؟ آيا سهمي از درآمد اين واحد براي عمران وآباداني شهرستان اختصاص مي يابد يا خير؟ وده ها سوال ديگر که در ذهن هر لردگاني امکان شکل گيري داشته و مي بايست جوابي قانع کننده به آنها داده شود.

در حال حاضر جواب تمام سوالات خير و نمي دانم است.واجب و ضروري ترين سوالي که بايد به آن پاسخ داده شود اينکه آيا عدالت در تقسيم مشاغل وبکارگيري نيروهاي بومي که خود وپدرانشان گلوي خويش را با شعار " پتروشيمي حق مسلم ماست" دريده تا آن را گرفتند، رعايت شده و مي گردد يا خير؟!

بنا به ظواهر امر تاکنون که اکثريت نيروهاي متخصص وتحصيل کرده وفني مورد نياز در اين پروژه از بيرون از استان وشهرستان استخدام و صرفا کارگران ساده از شهرستان استخدام شده اند سوال است! که مگر سواد و مدرک فارغ التحصيلان اين  ديار نم کشيده يا فاقد کيفيت لازم براي اشتغال به کار در پست ها و رده هاي مهندسي ومديريتي مي باشند که شاغلين در اين مناصب از بيرون از شهرستان واستان استخدام گرديدند؟ نکند خون وژنتيک فرزندان اين ديار کم رنگ بوده يا در مرتبه پايين تري از آي کيو قرار دارند؟

تضاد وسوال فراوان بوده و مي طلبد که مسئولين مربوطه اندک توجهي به خواست و توقعات مردم زجر کشيده اين شهرستان نموده و ترازوي معيار سنجي خويش را عادلانه تر به محاسبه بگذارند تا فقط شغل کارگري ساده وآلودگي زيست محيطي و طبل توخالي نصيب اين شهرستان نگردد.

از همين جا با توجه به درشرف برگزار بودن آزمون استخدامي اين واحد از نماينده محترم شهرستان لردگان و ديگر نمايندگان اشهرستان هاي در استان چهار محال و بختايري که از قضا رشته تحصيلي ايشان نيز تاحدودي مرتبط  با پتروشيمي و مواد معدني مي باشند و تمام مسئولين وزارت نفت وصنعت پتروشيمي، توقع آن است که در نحوه انتشارآگهي استخدامي منتشره در سايت پتروشيمي لردگان تجديد نظر فوري شده و اولويت استخدام در اين برهه به فارغ التحصيلان مستعد شهرستان و اين استان داده شود تا در کنار خانواده و به دور از خطرات متعدد کار در بيرون از شهرستان،دلسوزانه براي وطن وشهرستان خويش انجام وظيفه نمايند.
قدرت اله جليل پيران

انتهاي پيام1022ج /630 ل
مرجع : سایت خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۰:۲۴

27 Dec 2019