۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸
کد مطلب : ۳۲۹۰۸
در هشتمین روز از بهمن ماه

لباس سفید زمستان بر قامت چهارمحال و بختیاری/خوشحالی مردم از بارش رحمت الهی

با ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری برخی از محورهای استان مسدود و خودروهای زیادی گرفتار کولاک شدند، بارش برف مدارس کوهرنگ را به تعطیلی کشاند.
لباس سفید زمستان بر قامت چهارمحال و بختیاری/خوشحالی مردم از بارش رحمت الهی
سرهنگ رحمت الله نجفی رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری در گفت و گوی اختصاصی با جهانبین نیوز اظهار کرد: امروز به دلیل کولاک شدید و نبود میدان دید کافی گردنه چری و شاه منصوری مسدود است.

وی با اشاره به اینکه گردنه گوشنگلی و گدارکبک امروز به مدت سه ساعت بسته بود ادامه داد: این دو مسیر به صورت موقت باز و بسته می شود که باز و بسته بودن آن بستگی به شرایط جوی دارد.

نحفی خاطرنشان کرد: امروز 3 هزار خودرو گرفتار در کولاک در جاده بروجن به همت ماموران پلیس راه نجات یافتند.

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: هم استانی ها از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت نیاز زنجیرچرخ و سایر تجهیزات سفر را به همراه داشته باشند.

گرفتاری بیش از 100 خودرو در کولاک در کوهرنگ

مرتضی زمان پور فرماندار کوهرنگ در گفت و گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: امروز بیش از یکصد خودرو در کولاک گرفتار شدند که با کمک ماموران پلیس راه نجات یافتند.

وی افزود: درحال حاضر گردنه های چری و شاه منصوری مسدود هستند اما همه خودروهای گرفتار در کولاک نجات یافتند و دیگر خودرویی در این مسیر نیست.

مدارس نوبت صبح شهرستان کوهرنگ در کلیه مقاطع تعطیل شد

ستار فرهادی مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: امروز در سراسر این استان بارش برف و باران داشتیم.

وی با بیان اینکه انتظار ما از این سامانه بیش از این مقدار بارش بود ادامه داد: با این حال در کوهرنگ شاهد بارش خوبی بودیم.

فرهادی با اشاره به وجود اختلال در برخی از گردنه ها در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: پیش بینی شده فردا شاهد باد شدید و کولاک در استان باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: فردا مدارس شهرستان کوهرنگ در نوبت صبح در کلیه مقاطع تعطیل هستند و آغاز فعالیت مدارس، دانشگاه ها، کارمندان دولت و بانک ها در سایر شهرستان ها از ساعت 8:30 است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۱:۴۹

22 Jan 2020