کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با سالروز ورود امام خميني (ره) به کشور؛

گلبانگ انقلاب در 118 مدرسه شهرستان اردل طنين انداز مي شود

7 بهمن 1395 ساعت 12:30

رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان اردل گفت: همزمان با سالروز ورود امام خميني(ره) به ايران اسلامي، زنگ انقلاب در 118 مدرسه اين شهرستان طنين انداز مي شود.


به گزارش جهانبین نیوز، قربانعلي بهرامي رئيس آموزش و پرورش شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اشاره به برنامه‌هاي اين اداره به مناسبت آغاز دهه فجر پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: نواخته شدن زنگ انقلاب در ساعت ۹:۳۳ دقيقه روز ۱۲ بهمن، همزمان با ورود تاريخي امام خميني(ره) به کشور در تمامي مدارس و جشنواره سرودهاي انقلابي دانش آموزان برخي از اين برنامه‌ها است.

بهرامي افزود: برخي ديگر از برنامه‌هاي اين دهه، برپائي جشنواره تئاتر انقلاب با هنرنمائي دانش آموزان، نشست بصيرت افزائي با حضور کارمندان آموزش و پرورش نطنز و دانش آموزان، برپائي محفل انس با قرآن، جلسه هم انديشي شوراهاي دانش آموزي و غيره مهم‌ترين برنامه‌ها است.

وي پيرامون ضرورت گراميداشت دهه فجر و انتقال آن به نسل چهارم انقلاب بيان کرد: بايد با برنامه‌هاي اصولي در راستاي انتقال ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب به نسل‌هاي سوم و چهارم که انقلاب را نديده‌اند بکوشيم.

بهرامي تصريح کرد: دانش آموزان بايد با رويدادهاي انقلاب آشنا شوند و با توجه به گذشت سه دهه از پيروزي انقلاب اسلامي نسل جديد بايد نسبت به اين رخداد عظيم آگاهي کامل داشته باشند.

وي خاطرنشان کرد: احياي هويت ديني، انقلابي و ملي دانش آموزان، تربيت و پرورش جوانان، هماهنگي بين نهادهاي شخصيت ساز مانند خانواده، رسانه‌ها و دستگاه تعليم و تربيت و دانش آموزان از پارامترهاي مهمي است که بايد در برنامه‌هاي دهه فجر لحاظ شود.

رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان اردل گفت: برنامه‌هاي دهه فجر يک فرصت براي ايجاد وحدت در عرصه سياسي است و مي‌تواند مظهر حماسه سياسي و سبب وحدت بيش از پيش جامعه باشد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 32891

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32891/گلبانگ-انقلاب-118-مدرسه-شهرستان-اردل-طنين-انداز-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir