۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۳۲۸۵۷

برگزاري همايش تجليل از جهادگران و دست اندركاران اردوهاي جهادي شهرستان بن

همايش تجليل از جهادگران و دست اندركاران اردوهاي جهادي شهرستان بن با حضورسردار اکبري فرماندهي سپاه حضرت قمر بني هاشم استان و جمعي از مسئولين شهرستاني برگزار شد
برگزاري همايش تجليل از جهادگران و دست اندركاران اردوهاي جهادي شهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از از پایگاه خبری تحلیلی زنگ خبر، همايش تجليل از جهادگران و دست اندركاران اردوهاي جهادي شهرستان بن با حضور سردار علی محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری و جمعي از مسئولين شهرستاني برگزار شد.

ادارات شهرستان بن همکاری خوبی با گروه های جهادی داشتند

در اين همايش سرهنگ پاسدار سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن تعدادي از فعاليت هاي صورت گرفته در بسيج سازندگي شهرستان بن را برشمرد و از همكاري مسئولين شهرستاني و ادارت شهرستان بن و سازندگي سپاه استان ابراز خرسندي كرد و آن را ظرفيتي تمام ناشدني عنوان كرد.

سردار اکبري فرماندهي سپاه حضرت قمر بني هاشم استان در اين مراسم بیان داشت: بنده در ابتداي کار خود شعاري را که سرلوحه کار قرار دادم تقويت بسيج بود، بسيج يعني مردم و بنابه فرمايش مقام معظم رهبري هرکس دل در گرو انقلاب اسلامي داشته باشد بسيجي است و قرار نيست که حتما کارت عضويت بسيجي داشته باشد.

سرمنشاء انقلاب و اسلام ما از مساجد

وي در ادامه افزود: سرمنشاء اسلام و انقلاب ما از مساجد بوده و مساجد منبع معنويت و بصيرت است و هرچيزي را که بخواهيم از مساجد مي توانيم شروع کنيم و بايد فرهنگ بسيجي بودن را سرلوحه کار خود قرار دهيم.

بسيج يعني ايمان،حضور در صحنه هاي انقلاب،تلاش و جهاد صادقانه

وي با تجليل از بسيجيان جهادي تاکید کرد: بسيج يعني ايمان عاشقانه، حضور در تمامي صحنه هاي انقلاب اسلامي، فرهنگ و تلاش و جهاد صادقانه، فرهنگ بسيجي يعني فرهنگ بندگي در مقابل خداوند متعال، يعني فرهنگ اسلام ناب محمدي، يعني فرهنگ مقابله با نفس، يعني فرهنگ پاسداري از اصول و ارزش هاي انقلاب اسلامي، يعني فرهنگ دوستي و برادري.

سردار اکبري در پايان به نقش مهم بسيج سازندگي در حوزه اقتصاد مقاومتي اشاره و عنوان کرد: امروزه شاهد ورود جدي سازمان بسيج سازندگي به حوزه اقتصاد مقاومتي هستيم اما نبايد قانع به همين مقدار باشيم و بايد هر روز مضاعف بر روز گذشته تلاش كنيم تا اقتصادي پويا داشته باشيم.

در انتهاي اين مراسم از جهادگران و مسئولان و دست اندركاران برگزاري اردوهاي جهادي شهرستان بن تقدير و تشكر به عمل آورد.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۷:۴۵

21 Jan 2020