کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پيام تشکر از شهردار و شوراي اسلامي شهر اردل از زبان مردم

4 بهمن 1395 ساعت 13:37

مردم شهر اردل با ارسال پيامي از زحمات بي شائبه شهردار محترم و شوراي اسلامي اين شهر در خصوص کارهاي عمراني – خدماتي، فضاي سبز و رفع سد معبر تقدير و تشکر نمودند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، جمعي از مردم ولايتمدار شهر اردل با ارسال پيامي از زحمات بي شائبه شهردار محترم و شوراي اسلامي شهر اردل در خصوص کارهاي عمراني–خدماتي، فضاي سبز و رفع سد معبر تقدير و تشکر نمودند متن کامل پيام در زير آمده است.

بسمه تعالي

رياست محترم شهرداري شهر اردل مهندس رئيسي و شوراي محترم شهر اردل

سلام عليکم

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ع)

ديرينه خدمتي حضرتعالي و اعضاي محترم شوراي اسلامي،مفتخر به سوابق درخشان و خدمات بي بديل و نيکنامي بوده و خادمين انقلاب اسلامي و مردم آگاه و متدين شهر اردل از آن نيک مطلعند.

ما مردم ولايتمدار شهر اردل در راستاي اين خدمات ارزشمند بابت مديريت شهري خود و ساماندهي و پيگيري مشکلات مردم در سطح شهر در تمام زمينه ها بخصوص کارهاي عمراني - خدماتي، فضاي سبز و علي الخصوص رفع سد معبر، توسعه فرهنگي، اجتماعي، و آباداني اين شهر تاريخي اين ميسر نگشته مگر به همت والاي مرداني از جنس ايثار و عاشقان خدمت همچون عزيزان شوراي اسلامي که خواسته بحق اکثريت شهروندان بوده فراهم آورده ايد تشکر نماييم هر چند زبان در بيان مکنونات قلبي قاصر است . يقينا مردم خادمين خود را فراموش نکرده وهمواره سپاسگزار خواهند بود.

وظيفه خود مي دانيم از زحمات شما و همکاران محترم در بررسي و رفع مشکلات در شهر تشکر و سپاسگزاري نماييم.

توفيق شما را ظل توجهات حضرت وليعصر(عج ) و عنايات خداوند متعال خواهانيم

جمعي از مردم ولايتمدار شهر اردل

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 32846

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32846/پيام-تشکر-شهردار-شوراي-اسلامي-شهر-اردل-زبان-مردم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir