۰
plusresetminus
سرپرست بنياد 15 خرداد گفت: اينکه براي ساخت مدرسه از ظرفيت خيران استفاده شود کار خوبي است ولي بايد براي خوابگاه‌هاي دانشجويي نيز کاري صورت گيرد تا دانشجويي که از استاني ديگر براي تحصيل به اين استان مي‌آيد جايي براي ماندن داشته باشد.
براي خوابگاه‌هاي دانشجويي بايد فکري کرد  / دانشجويي که از استاني ديگر براي تحصيل به اين استان مي‌آيد جايي براي ماندن داشته باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر، آيت‌الله حسن صانعي در آيين کلنگ‌زني خوابگاه دخترانه ۱۵ خرداد دانشگاه شهرکرد، اظهار کرد: ما کجاي انقلاب بوديم و کجاي مشکلات انقلاب را ديدم، هاشمي رفسنجاني و رهبر معظم انقلاب اسلامي هميشه با هم بودند.

نماينده ولي‌فقيه و رئيس بنياد ۱۵ خرداد با بيان اينکه همه وسيله‌اي براي شناسايي خناسان وجود دارد گفت: حضرت امام خميني (ره) فرمودند خناسان را اطلاع دهيد ولي آيا الان کسي اين کار را مي‌کند.

صانعي با تاکيد بر اينکه امام خميني (ره) از بدو زندگي در مقام دفاع از حق بود، از خمين تا اراک، تا قم، تا تبعيد و... آني از اين فکر بيرون نيامد و هميشه دنبال زمينه‌اي بود، اما ايشان بصير بودند و مي‌دانستند چه موقع بايد عمل کنند.

وي خاطرنشان کرد: امام خميني (ره) آماده براي مبارزه بود، خود هم همه امکانات مبارزه را مطالعه مي‌کرد، امام آمادگي حرکت براي انقلاب را داشت.

صانعي ادامه داد: اينکه براي ساخت مدرسه از ظرفيت خيران استفاده شود کار خوبي است ولي بايد براي خوابگاه‌هاي دانشجويي نيز کاري صورت گيرد تا دانشجويي که از استاني ديگر براي تحصيل به اين استان مي‌آيد جايي براي ماندن داشته باشد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۰:۰۱

29 Dec 2019