کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

دولت با اتخاد تدابير درست و عملياتي موانع و مشکلات را از سر راه اشتعال بردارد

24 دی 1395 ساعت 16:20

امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه گفت: دولت محترم با اتخاد تدابير درست و عملياتي موانع و مشکلات را از سر راه اشتعال بردارد و با توسعه زير ساختهاي لازم زمينه را براي بکارگيري نيروهاي آماده بکار فراهم‌سازد‌.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجه الاسلام طباطبايي، خطيب جمعه کوهرنگ در خطبه اول نماز جمعه اين هفته گفت: عمل صالح بر اساس چهار مؤلفه اعتقادات صحيح، علم و ضوابط شرعي، اخلاص و استمرار است.


وي كارهاي خدا را براساس علم و حكمت دانست، افزود: خداوند دوست دارد كارهاي بندگانش مانند خودش براساس علم و حكمت باشند و كارهاي صالح آنها استمرار داشته باشد.
 
  حجت الاسلام طباطبايي با تأكيد براينكه به هر عمل صالحي، عمل صالح گفته نمي شود، گفت: عمل صالح بايد براساس اعتقادات صحيح، علم و ضوابط شرعي، اخلاص و پيوستگي داشته باشد.
 

انبياي الهي، هدايت كننده و الگوي مردم در جامعه بودند

امام جمعه کوهرنگ، انبياي الهي را هدايت كننده و الگوي مردم دانست و بيان داشت: آنچه را كه مردم  را مي تواند هدايت كند و نقش موثري در هدايت مردم داشته باشد، عمل هادي و عمل صالح است و در سوره حمد قرآن نيز از صالحان به عنوان انعمت عليهم نام برده است.


حضور مردم در تشييع باشکوه پيکر مطهر ياديرين انقلاب و امام و رهبري جلوه ديگري از اتحاد و همدلي از خدمتگزاران صادق نظام بود

حجه الاسلام طباطبايي در خطبه دوم، ضمن عرض تسليت ارتحال آيت الله هاشمي از برگزاري مجالس ترحيم و حضور باشکوه مردم در مجالس گفت: اگرچه اين ضايعه بسيار تلخ و جانکاه است اما حضور مثال زدني مردم و تشييع باشکوه پيکر مطهر ياديرين انقلاب و امام و رهبري جلوه ديگري از اتحاد و همدلي همه جريانها و سلايق فکري و سياسي و قدرشناسي قلبي ملت از خدمتگزاران صادق نظام بود که خود بيانگر هوشمندي و زکاوت آنان در شناخت وظيفه و عمل به تکليف در صحنه هاي حساس انقلاب است.


پيام تسليت و نماز آقا بر آيت الله هاشمي نشان دهنده رابطه عميق و محبت بالاي رهبري بود و نبايد عده اي فريب وسوسه هاي خناسان و شايعه سازان را بخورند

وي در بخش دوم خطبه ها با عرض تسليت اين مصيبت به همه ملت ايران به ويژه رهبري معظم انقلاب(مدظله)گفت: مقام‌معظم رهبري عليرغم همه تالمات و تاثر عميق براي يار ديرين خود سنگ تمام گذاشتند و هم در پيام تسليت و هم در نماز بر ايشان ضمن دعوت همه تشييع کنندگان به قرائت نماز، عباراتي پرمغز و دعاهايي کم نظير بکار که نشان دهنده رابطه عميق و محبت بالاي رهبري بود و نبايد عده اي فريب وسوسه هاي خناسان و شايعه سازي هاي شان در اين موارد را بخورند و دچار سوء تفاهم شوند.


شهيد نواب صفوي و شهداي فدائيان اسلام پيش قراولان انقلاب و نهضت اسلامي بودند

حجت الاسلام طباطبايي با گراميداشت سالروز شهادت شهيد نواب صفوي و شهداي فدائيان اسلام گفت: آنان پيش قراولان انقلاب و نهضت اسلامي بودند که همواره از زبان امام راحل ره و رهبر معطم انقلاب و جامعه انقلابي ايران مورد تمجيد و احترام بالايي بوده و خواهند بود.

دولت با اتخاد تدابير درست و عملياتي موانع و مشکلات را از سر راه اشتعال بردارد و با توسعه زير ساختهاي لازم زمينه را براي بکارگيري نيروهاي آماده بکار فراهم‌سازد‌

حجت الاسلام طباطبايي با اشاره به جوانان تحصيل کرده و جوياي کار در شهرستان کوهرنگ و استان گفت: متاسفانه مشکل اشتغال يک مشکل کشوري و همه گير است که اميد است دولت محترم با اتخاد تدابير درست و عملياتي موانع و مشکلات را از سر راه اشتعال بردارد و با توسعه زير ساختهاي لازم زمينه را براي بکارگيري نيروهاي آماده بکار فراهم‌سازد‌.


انتهاي پيام 1020ج/610ک


کد مطلب: 32675

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32675/دولت-اتخاد-تدابير-درست-عملياتي-موانع-مشکلات-سر-راه-اشتعال-بردارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir