۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۳۲۶۶۳
همزمان با اجراي طرح «سرزمين من ايران» در چهار محال و بختياري

اعضاي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان با جاذبه هاي جغرافيايي کشور آشنا مي شوند

مدير کل کانون چهارمحال و بختياري ضمن تاکيد بر غني سازي آگاهي هاي جغرافيايي کودکان و نوجوانان و آشنايي آنان با محيط زيست خود از برگزاري طرح «سرزمين من ايران» در مراکز کانون استان خبر داد.
اعضاي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان با جاذبه هاي جغرافيايي کشور آشنا مي شوند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ فرزاد رحيمي مديرکل کانون چهارمحال و بختياري اظهار کرد: شناخت محيط زندگي خود و ديگران، ايجاد الفت نسبت به محيط زندگي و وطن، شناخت مفاخر سرزمين، ابنيه تاريخي، اماكن مذهبي و... ازجمله اهداف اجري اين طرح در مراکز کانون استان محسوب مي شود.

فرزاد رحيمي با اشاره به اينکه در اين روش معرفي سرزمين به صورت نوشته همراه با عكس و تصوير به گونه اي مناسب در معرض ديد اعضا قرا مي گيرد استفاده از مسابقه و جدول را از جمله فعاليت هاي جذاب و متنوع در راستاي اجراي اين طرح عنوان کرد.

مديرکل کانون ارائه مطالبي پيرامون سرزمين مورد نظر به صورت حضوري و رودررو براي اعضا، استفاده از عكس، اسلايد، ماكت، نقشه، و در صورت امكان نمايش فيلم از يك سرزمين، بازديد از خود سرزمين و منطقه، بازديد موزه هاي مردم شناسي، شركت در جشن ها و مراسم آئيني و... را ازجمله شيوه هاي متنوع آموزشي کانون در اين راستا عنوان کرد.

قرار است در اين طرح کودکان و نوجوانان با جاذبه ها، اقليم فرهنگ ها، اقوام و... کشور آشنا شوند و دستاوردهاي فرهنگي هنري خود را در اين راستا در نمايشگاهي با عنوان «سرزمين من ايران» جهت بازديد عموم به نمايش بگذارند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۴:۲۸

28 Dec 2019