کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قوانین دست و پاگير بانک ها سد راه سرمايه گذاران

23 دی 1395 ساعت 11:16

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري گفت: وجود برخي قوانين دست و پاگير بانك دلسردي سرمايه گذاران در انجام سرمايه گذاري هاي مختلف در استان را به دنبال داشته است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ سيامك سليماني دشتكي معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري اظهار كرد: بانك هاي عامل بايد به منظور افزايش سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف و جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي با هدف تسريع در تكميل و بهره برداري از واحدهاي توليدي نيمه تمام و استفاده از تمامي ظرفيت واحدهاي فعال قوانين موجود را تسهيل كنند.

سليماني دشتكي افزود: البته ضرورت دارد تا هنگام ارائه تسهيلات بانكي به سرمايه گذاران داخلي و خارجي نسبت به مشخص شدن اهليت آن ها اقدام شود.

وي بيان داشت: رفع مشكلات بخش توليد به منظور افزايش اشتغال، كاهش نرخ بيكاري و رونق اقتصادي نياز به تلاش ويژه در بخش هاي مختلف و به ويژه در حوزه بانك هاي عامل است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري اضافه كرد: پرداخت تسهيلات جديد، تمديد مهلت بدهي و بخشودگي جرايم بانكي از مهمترين خواسته هاي بخش توليد و سرمايه گذاران فعال در اين حوزه محسوب مي شود.

وي عنوان داشت: همكاري مديران عامل بانك هاي چهارمحال و بختياري با مسئولان دستگاه هاي اجرايي و سرمايه گذاران مي تواند در بهبود بازدهي استفاده از تسهيلات مختلف مؤثر باشد.

سليماني دشتكي اظهار كرد: ستاد تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري در سرعت بخشي به روند اجرايي پروژه هاي مختلف استان نقش مطلوبي داشته است.

افزوده مي شود در اين نشست مشكلات ۵ طرح توليدي چهارمحال و بختياري در زمينه هاي امور مالياتي و تسهيلات بانكي بررسي و راهكارهاي قانوني رفع اين مشكلات ارائه شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 32662

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32662/قوانین-دست-پاگير-بانک-سد-راه-سرمايه-گذاران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir