۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۳۲۵۱۸
فرماندار شهرستان فارسان:

تمهيدات لازم براي جلوگيري از مشکل آب شرب شهرستان فارسان

فرماندار شهرستان فارسان گفت: آب شرب شهرها و روستاههاي شهرستان فارسان مورد بررسي قرار گرفت تا مشکلي براي آب شرب پيش نيايد.
تمهيدات لازم براي جلوگيري از مشکل آب شرب شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز؛ مرداس طاهري در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار در جلسه سلامت و ايمني مواد غذايي در شهرستان فارسان گفت: بحث سلامت مواد غذايي از مزرعه تا سفره که شعار جهاني بهداشت و يکي از اهداف دولت مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

وي در ادامه افزود: مقرر گرديد که اطلاع رساني و آموزش هايي را در مورد مضرات و کاهش مصرف نمک، مواد قندي، نوشابه هاي گازدار و غذاهاي سرخ  شده به مردم داده و جلوگيري کنند، از  بيماري هاي که در جامعه بر اثر خوردن و استفاده بسياري از اين مواد غذايي در حال رشد مي باشد.

وي خاطرنشان کرد: مقرر گرديد اکيپ نظارت و کنترل در شهرستان فارسان تشکيل شود تا در مورد مرغداري ها، دامداري ها و توليدکنندگان موادغذايي در سطح شهرستان را مورد بررسي و کنترل  قرار دهند تا بتوانند سلامت غذايي را مهمان سفره هاي مردم کنند.

وي اظهار داشت: در جلسه سلامت بحث آب شرب شهرها و روستاهاي شهرستان فارسان مورد بررسي قرار گرفت و قرار بر اين شد که کميته مرتبط کارهاي مورد نياز را به خوبي انجام دهند تا مشکلي براي آب شرب پيش نيايد.
 
تامين سلامت مردم در گرو همكاري و تعامل موثر تمامي دستگاه ها است

سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان فارسان،دكتر مجيد فاضلي گفت: تامين سلامت مردم در گروه همكاري و تعامل موثر تمامي دستگاه ها است.

وي اهميت سلامت و اهداف و برنامه هاي هماهنگي بين بخشي و لزوم توجه به سلامت شهروندان و انجام اقدامات بموقع در كاهش بيماري هاي مرتبط خصوصا مشكلات آب آشاميدني و بيماري هاي هاري و هپاتيت و ايذر و برنامه دخانيات و همچنين اطلاع رساني مناسب به دستگاه هاي مرتبط ارائه نمودند.

وي افزود: بر اساس دستوركار جلسه در خصوص برنامه زمانبندي جهت اتلاف حيوانات ولگرد و لزوم توجه به آب شرب مصرفي در فصول بارندگي و جلوگيري از قطع آب و حذف منابع كدورت زا و استفاده از منابع مطمئن در شرايط بحراني همچنين در خصوص بيماري هاي هپاتيت و ايذر اطلاع رساني مناسب انجام شد.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۷:۳۵

2 Jan 2020