۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۳۲۴۹۹
مذاکره برای اردوی خارجی به خاطر ژانویه به تعویق افتاد

فرزام: طوری تمرین می‌کنیم که ورزشکار به فکر خداحافظی نباشد/یونان از کمپ ما در این کشور استقبال کرده

سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان ایران گفت: شرایط تمرینات ملی‌پوشان طوری است که تحت فشار نیستند تا به فکر خداحافظی از دنیای قهرمانی باشند.
فرزام: طوری تمرین می‌کنیم که ورزشکار به فکر خداحافظی نباشد/یونان از کمپ ما در این کشور استقبال کرده
به گزارش جهانبین نیوز؛ افشین فرزام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تمرینات تیم ملی روئینگ بانوان اظهار داشت: از روز گذشته (شنبه) دور جدید تمرینات را با همان ۴ ورزشکار در تهران آغاز کرده‌ایم. در شرایط آلودگی هوا بیشتر سعی می‌کنیم تمرینات بدنسازی را انجام دهیم به همین دلیل با وزنه و دستگاه شبیه ساز کار می‌کنیم تا آلودگی هوا تاثیرگذار نباشد. البته یکی دو وعده هم تمرین در آب داریم تا از نظر تکنیکی هم آماده باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه‌تان برای برگزاری اردوی تدارکاتی خارج از کشور چه شد، گفت: فدراسیون پیگیر این قضیه هست و سعی می‌کند این اتفاق بیفتد. البته به خاطر تعطیلات ژانویه این موضوع به تعویق افتاده، اما فکر می‌کنم تا یکی دو روز آینده دوباره پیگیری شود.

سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان در پاسخ به این سوال که کدام کشور برای برگزاری اردو نهایی شده، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یونان از برگزاری این کمپ استقبال کرده بود، فدراسیون ایران هم ایمیلی زود و گفت مشتاق است تا اردو برگزار شود. تلاش ما این است که اردوی یک ماهه‌ای را برگزار کنیم.

فرزام از حضور بانوان در مسابقات جهانی و آسیایی خبر داد و عنوان کرد: سال آینده در اردیبهشت و خرداد کاپ جهانی را داریم. در شهریور ماه باید برای مسابقات آسیایی و مهرماه برای مسابقات جهانی در آمریکا آماده شویم، اما با توجه به بحث ویزا و همین طور نزدیکی مسابقات آسیایی و جهانی باید ببینیم حضورمان در مسابقات آمریکا به چه صورت خواهد بود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه شما مدت‌هاست فقط با ۴ ورزشکار تمرین می‌کنید، در صورت خداحافظی آنها آیا ورزشکاران دیگری هستند که جایگزین شوند، گفت: تلاش می‌کنم فضای روحی در تمرینات و اردوها به ویژه برای جاور و ملایی به صورتی باشد که شرایط برایشان راحت باشد و تحت فشار نباشند تا زود به فکر خداحافظی نیفتند. اردوها را به صورتی برگزار می‌کنیم تا هم به هدف‌مان برسیم و هم بچه ها زده نشوند. البته اگر ورزشکاری خداحافظی کند ما تیم "ب" را داریم که اگر خوب کار شود می‌توانند کمک کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۵:۴۶

26 Dec 2019